در سال جاری از محل وجوه اداره شده سازمان ، منابع خوبی جهت ارائه تسهیلات به متقاضیان بخش خصوصی به منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و تأمین شناورهای تفریحی پیش‌بینی شده است .
کد خبر: ۴۷۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 09 August 2017
به گزارش تابناک : عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در بخش مخابرات دریایی بندر نوشهر گفت : این امر می‌تواند الگوی خوبی برای سایر بنادر کشور باشد .
محمد راستاد روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک دریایی بندر نوشهر با اعلام این مطلب افزود : تأمین ایمنی دریانوردی مهم‌ترین اولویت سازمان بنادر و دریانوردی است لذا ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز در این بخش ضروری است .
 وی توسعه گردشگری دریایی را از دیگر اولویت‌های سازمان بنادر برشمرد و خاطرنشان کرد : در سال جاری از محل وجوه اداره شده سازمان ، منابع خوبی جهت ارائه تسهیلات به متقاضیان بخش خصوصی به منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و تأمین شناورهای تفریحی پیش‌بینی شده است .
سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز با ارائه گزارشی از دستاوردهای بنادر نوشهر و فریدون‌کنار طی سال‌های اخیر به تشریح چالش‌های اداره کل در بخش دریایی پرداخت و خواستار مساعدت مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی برای رفع این مشکلات شد .
وی تصویب طرح استانی جستجو و نجات دریایی ، ساماندهی ایستگاه‌های گردشگری دریایی شهرهای ساحلی استان ، جلوگیری از ثبت شناورهای کوچک توسط نهادهای غیر مرتبط ، تدوین پیش‌نویس راهنمای ورود کشتی به بندر به زبان‌های روسی و انگلیسی و ... را از مهم‌ترین اقدامات اداره کل در حوزه دریایی عنوان کرد .
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به نقش بندر در ایجاد اشتغال در منطقه ، کاهش نیروی انسانی متخصص در بخش دریایی را از چالش‌های فراروی اداره کل در سال‌های آتی عنوان کرد و خواستار اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه از سوی مسئولان ذیربط شد .
 گفتنی است محمد راستاد عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به همراه سایر مدیران حوزه دریایی سازمان ، روز سه‌شنبه از بخش‌های مختلف بنادر نوشهر و فریدون‌کنار و همچنین از ایستگاه‌های تفریحی و مناطق ساحلی شهرستان‌های بابلسر و نوشهر بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات دریایی سواحل استان مازندران قرار گرفت .





منبع : IRANWAY 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار