فرمانده انتظامی مازندران گفت: 38 کلانتری در مازندران مرکز مشاوره دارند.
کد خبر: ۴۷۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 07 August 2017
به گزارش تابناک : محمود میرفیضی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و رسانه های حوزه پلیس مازندران با اشاره به اینکه آنچه خبرنگاران ‌منتقل می کنند به ارزش سطرهایی است که نوشته می شود و اگر بتوانیم از ظرفیت مختلف در حوزه های متفاوت بهره برداری کنیم می توانیم به موضوعات مورد تاکید رهبری دست یابیم، افزود: وظیفه مطالبه گری از دستگاه ها برای رسانه ها متصور است. موضوع دیگر در وظیفه رسانه ها تنویر افکار عمومی است، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از وظایف رسانه ها است و باید به آن احترام بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه پلیس محوریت اجتماعی دارد و نیاز است بتوانیم تعامل و روابط را تعریف کنیم، افزود: تراز نیروی انتظامی در سطح‌ملی اجتماع محور است  و از ستون های امنیت پایدار رسانه ها هستند از این رو پلیس اعتقاد دارد در اخبار حوزه ماموریت پلیس، برای بهره برداری سو نشدن خود خود منتشر کننده خبرها باشد.

میرفیضی با بیان اینکه بسترها برای استفاده از نظرات اصحاب رسانه فراهم است، گفت: نیروی انتظامی در یک ویترین شیشه ای حضور دارد و نیروی انتظامی احساس می کند توسط مردم تحت نظارت است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های مهمی در نیروی انتظامی وجود دارد که  باید به مردم شناسانده شود، از حضور مددکار در  38 کلانتری استان خبرداد و گفت: مردم انتظار دارند پلیس حقوق شهروندی را رعایت کند اما مردم هم باید وظیفه شهروندی را رعایت کنند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار