رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر ارتکاب دو تخلف حادثه ساز در جاده های استان چهار تن جان باختند و 6 نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۴۷۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 06 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" با اشاره به وقوع دو حادثه رانندگی در استان، اظهار کرد: حادثه اول که در محور روستایی سلطان آباد کنگاور روی داد، سواری تیبا با انحراف به چپ و برخورد رخ به رخ با یک دستگاه سواری پیکان منجر به فوت دو نفر و مصدومیت دو سرنشین دیگر شد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم نیز که در محور حادثه ساز کامیاران- کرمانشاه رخ داد، راننده یک دستگاه پیکان علیرغم همراه داشتن سرنشینان بیش از ظرفیت، سرعت مطمئنه را رعایت نکرد و پس از خروج از جاده واژگون شد که بر اثر آن دو نفر کشته شدند و چهار نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حال مصدومان این دو حادثه وخیم گزارش شده و ممکن 
است به علت شدت جراحات وارده تعداد فوت شدگان افزایش یابد.

سرهنگ حیدری متذکر شد: نکته قابل توجه و عبرت آموز در این دو حادثه این است که رانندگان سه وسیله نقلیه، جزو کشته شدگان نیستند و قربانیان همگی سرنشین خودروها بوده اند، لذا آسیب پذیری بیشتر سرنشینان در جریان انواع تصادفات را نشان می دهد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: برای دفاع از جان خود در برابر حوادث احتمالی، از سوار شدن امتناع ورزند، چرا که احتمال وقوع حادثه به علت ناهماهنگی تعداد سرنشینان با میزان کارایی تجهیزات کنترل خودرو از جمله فرمان و سیستم تعلیق و ترمزها افزایش می یابد و از طرفی سرنشین اضافه نمی تواند از کمربند ایمنی استفاده کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار