تیم فوتبال نساجی مازندران از تیم های ریشه دار ایران است که تاکنون نتوانست به لیگ برتر صعود کند اما با حضور کادر فنی جدید از بازیکنان اسبق تیم فوتبال استقلال احتمال صعود تیم نساجی به لیگ برتر بسیار است.
کد خبر: ۴۷۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 05 August 2017
به گزارش تابناک : تیم فوتبال نساجی مازندران با قدمت چندین ساله خود از تیم‌های ریشه دار فوتبال ایران است که هر ایرانی آرزوی صعود این تیم را به لیگ برتر دارد و طرفداران بیشمار نساجی با پوست اندازی چندین نسل هرگز طعم صعود به لیگ برتری را نچشیدند.
نساجی مازندران هرساله به دلایل گوناگونی برای صعود به لیگ برتر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردند اما امسال ظاهرا مسئولان باشگاه همه قوای خود را جزم کردند تا این تیم ریشه دار برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کند تا اتفاق تاریخی در فوتبال ایران به وجود آید.
حضور مهدی پاشازاده و فرزاد مجیدی بازیکنان اسبق استقلال در کادرفنی نشان دهنده استخوان بندی مقاوم رهبران تیم است که برای صعود نساجی فارغ از هرگونه شعار به دنبال عمل هستند و طرفداران قرمز پوش نساجی هم چشمان خود را به دستان مردان آبی سپردند تا روزی صعود نساجی به لیگ برتر را جشن بگیرند.
** لیگ سختی پیش روی نساجی است
سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، گفت که تاکنون اردوهای خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم و تمرینات خوبی را بچه ها پشت سر گذاشته اند .
مهدی پاشازاده افزود : با توجه به اینکه امسال لیگ سختی را پیش رو خواهیم داشت امیدوارم بچه ها بازی ها را با قوت بهتر آغاز کنند تا شاهد لیگ بهتری باشیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مهم ترین مشکل در تیم نساجی تفکیک تیم است گفت که امیدوارم با تمریناتی که برای بازیکنان در نظر می گیریم هفته به هفته روند تیم بهتر شود ، اما باید تمام تلاش خود را در راستای بهترین انجام دهیم .
سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص این سوال آیا آرزو چندین ساله مردم قائمشهر در راستای رسیدن نساجی به لیگ برتر برآورده می شود گفت که برغم آنکه مشکلات زیادی بر سر راه تیم نساجی است اما تمامی ذکر و فکر مالکین باشگاه ، مدیر عامل ، هیات مدیره و خود فوتبالیست ها آن است که تا این تیم به لیگ برتر صعود کند.
** رسیدن نساجی به لیگ برتر نیازمند همدلی است 
پیشکسوت تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص ترکیب جدید تیم نساجی و در گفت و گو با ایرنا، افزود : تیم نساجی در فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است و تنها 3 بازیکن از فصل گذشته را جذب کرده است و مابقی بچه های تیم تغییر کرده است .
حسیین مسگر ساروی گفت که به هرحال تغییرات در امر فوتبال و در مملکت ما امری عادی است و در اکثر تیم ها به دلیل مشکلات اقتصادی که وجود دارد تغییرات را در تیم خود انجام می دهند.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی در یک فرصت خوب تغییرات را انجام داده است گفت که پاشازاده توانسته بازیکنان خوبی را گردآوری کند که در بازی های تدارکاتی شاهد موفقیت و برد تیم نساجی بوده ایم .
پیشکسوت تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به اینکه در شروع بازی های لیگ قطعا شاهد تلخی و شیرینی برد و باخت در بازی هستیم ، ادامه داد :امیدوارم که تیم نساجی در شروع لیگ که بازی های سختی پیش رو خواهد داشت بتواند قدم های مفیدی را بردارد .
مسگر ساری اضافه کرد : امیدواریم تا بازیکنان تیم نساجی با برنامه ریزی هایی که در 2 ماه گذشته توسط سرمربی این تیم در نظر گرفته بتوانند پاسخ گو تمرینات انها باشند و در راستای موفقیت تلاش کنند.
وی گفت که همچنین برای رفتن تیم نساجی به لیگ برتر باید مسئولین و هواداران تیم نساجی در این راستا تمام تلاش های خود را به کار بگیرند تا شاهد رسیدن نساجی به لیگ برتر باشیم .
پیشکسوت تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص این سوال که آیا به این موضوع اعتقاد دارید که مسئولان شهرستانی با سنگ اندازی نمی خواهند تا نساجی به لیگ برتر صعود کند ، بیان کرد : قطعا افراد مسئول اگر حرفی می زنند از روی دلیل است زیرا در فصل گذشته چند ماه شاهد آن بودیم که بازیکنان تیم نساجی پولی را از مالک این تیم دریافت نکرده بودند.
مسگر ساری اضافه کرد : شاید مسئولین استانی هم نسبت به مالک تیم نساجی و زمینی که قرار بود در اختیارش قرار دهند وی را بازی داده باشند که این مالک مقابله به مثل می کند.
وی با بیان اینکه فرهاد صنیعی فر به عنوان یکی از مالکان باشگاه نساجی در چند ماه گذشته انتصاب شده است ، گفت که مسئولین نسبت به صنیعی فر متعهد شده اند تا در راستای پیشبرد هدف به تیم نساجی کمک کنند تا تیم نساجی هم بدون دغدغه بتواند به لیگ صعود کند.
اولین بازی مسابقات لیگ یک فوتبال از روز دوشنبه 16 مردادماه آغاز می شود و در دور رفت تیم نساجی مازندران به مصاف ایرانجوان بوشهر می رود .




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار