تراکتور 1 - پرسپولیس 2
پرسپولیس در یک دیدار مهیج و دیدنی توانست تراکتورسازی را شکست دهد.
کد خبر: ۴۷۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 03 August 2017
به گزارش تابناک تبریز،تیم های تراکتور سازی تبریزو پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گل های پرسپولیس توسط گاودین منشا در دقیقه 15 و کمال کامیابی نیا در دقیقه 68 به ثمر رسیده و تک گل تراکتور سازی نیز توسط فرزاد حاتیمی در دقیقه 42 به ثمر رسید.

ترکیب تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی(82 محمدرضا آزادی)، محمد نوری(فاخر تهامی 81)، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی.



ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینى، محمد انصارى، صادق محرمى، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیرى، مهدى طارمى و گادوین منشا (کمال کامیابی نیا 66) .
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ



شرح گل:

تراکتور 0  - پرسپولیس 1 : دقیقه 13 سانتر حسین ماهینی روی خط محوطه جریمه را داور ضربه مستقیم آزاد اعلام کرد. گادوین منشا ضربه خطا را به گوه دروازه تراکتور فرستاد تا اولین گل فصلش را در این دیدار حساس به ثمر برساند.

تراکتور 1  - پرسپولیس 1 : دقیقه 42 اشتباه شجاع خلیل زاده پشت محوطه جریمه و ضربه بد او به محمد نوری رسید. نوری توپ را پشت محوطه جریمه به حاتمی داد و حاتمی از روی خط با یک شوت زمینی به کنج دروازه بیرانوند فرستاد

گزارش زنده؛ تراکتور 1 - پرسپولیس 2

دقایق حساس:

دقیقه ۳ :  مهدی طارمی با حرکتی انفرادی به خط هجده قدم تیم تراکتورسازی زد اما این توپ به کرنر فرستاده شد. کرنر را بازیکنان پرسپولیس زدند اما از این ضربه به نتیجه‌ای نرسیدند.

دقیقه ۱۵ ( گل اول پرسپولیس - منشا ) : روی ضربه آزاد چسبیده به محوطه جریمه تیم فوتبال پرسپولیس صاحب فرصت شد که گادوین منشا به زیبایی این توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۲۲ : دقیقه ضربه محکم شهرام گودرزی از بالای دروازه پرسپولیس با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷ : شوت بی هدف مهدی شریفی با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸ : فرصت استثنایی برای محمد ابراهیمی در شش قدم پرسپولیس این بازیکن با بیرانوند تک به تک شد که حضور به موقع صادق محرمی در این صحنه توپ را برگشت داد.

دقیقه ۳۰ : کرنر برای پرسپولیس ، سانتر مسلمان روی دروازه با چند رفت و برگشت به احمدزاده رسید و ضربه سر ضرب این بازیکن در بین راه و شلوغی محوطه جریمه به منشا رسید و ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک مجدد راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۱ : ضربه سر فرزاد حاتمی به شکلی فوق العاده خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰ ( گل اول تراکتورسازی - فرزاد حاتمی ) : اشتباه شجاع خلیل زاده باعث شد توپ به محمد نوری برسه و این بازیکن با یک پاس کوتاه فرزاد حاتمی را صاحب موقعیت کرد و ضربه روی پا این بازیکن گل تساوی دیدار را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۲ : سانتر روی دروازه تراکتورسازی از سمت چپ خط حمله پرسپولیس ، فرشاد احمدزاده در سمت مخالف در موقعیت قرار گرفت  و ضربه سر این بازیکن خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳ : ضدحمله برای تراکتوری ها از وسط زمین آغاز شد ، پاس استادانه مهدی کیانی در حالی که میرفت حاتمی را تک به تک کنه با دفاع عالی شجاع خلیل زاده همراه شد .

دقیقه ۴۹:  مهدی شریفی در موقعیتی آفساید نزدیک بود دروازه پرسپولیس را باز کند که آفساید او گرفته شد.

دقیقه ۵۶ : سانتر روی دروازه تراکتورسازی با دفع ناقص گروسیان همراه شد و ضربه فرشاد احمدزاده خطرناک به بیرون رفت.  

دقیقه ۶۶ ( گل دوم پرسپولیس - کامیابی نیا ) : تعویض طلایی برانکو ایوانکویچ گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند ، پرتاب بلند روی دروازه تراکتورسازی با اثرگذاری بازیکنان پرسپولیس همراه شد و کمال کامیابی نیا با یک ضربه روی پا گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶: مهدی شریفی روی آفسایدگیری اشتباه بازیکنان پرسپولیس از میانه میدان با بیرانوند تک به تک شد اما مکث بی فایده این بازیکن باعث شد تا محمد انصاری از راه برسه و برای او مزاحمت ایجاد کنه و در نهایت توپ در آغوش بیرانوند قرار بگیره.

دقیقه ۸۳ : ضربه خطرناک محسن مسلمان از کنار دروازه تیم تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶ : ضربه سر فرزاد حاتمی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷ : سانتر عالی ایرانپوریان روی دروازه با ضربه سر طهامی همراه شد که بیرانوند با یک واکنش عالی توپ را مهار کرد.

پرسپولیس با این نتیجه در جدول رده بندی 6 امتیازی شده و تراکتور سازی نیز بدون امتیاز باقی ماند.
 
 
گزارش زنده؛ تراکتور 1 - پرسپولیس 2

حواشی:



بازیکنان تراکتورسازی و پرسپولیس با لباس‌های قرمز رنگ وارد زمین شده و به گرم کردن پرداختند.

هواداران دو تیم بازیکنان محبوبشان را نفر به نفر تشویق می‌کنند.

 حدود 40 هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام تبریز حاضر هستند اما صندلی‌های خالی هنوز در ورزشگاه دیده می‌شود.

 هواداران تراکتورسازی علیه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس به شعار دادن پرداختند.

حدود 300 هوادار پرسپولیس در قسمت کوچکی از ورزشگاه مستقر شدند.


در جریان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس یکی از هواداران تراکتورسازی پس از گل خوردن تیم محبوبش به بیمارستان منتقل شد.
 
نویسنده:عادل جعفر موحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :