دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان با حضور حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد، ، امام جمعه چمستان، فرماندار، کلیج ریاست اداره ورزش و جوانان، رضایی شهردارچمستان و دیگر مسئولین شهرستان، درشهر چمستان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 02 August 2017
به گزارش تابناک : حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از نماینده جهت پیگیری امورات ورزشی وحمایت ایشان از وزیر و دولت جهت پیشبرد اهداف ورزشی و همچنین حمایت ایشان از برنامه ششم توسعه که موجب اختصاص بودجه ای بیشتر در بخش ورزش نسبت به برنامه پنجم توسعه تشکر نموده و یکی از تعهدات دولت توسعه ورزش می باشد و خدمت بی منت به مردم و جوانان وظیفه دستگاه ورزش می باشد.
وی در ادامه بابیان اینکه مازندران در بخشهای کشاورزی،گردشگری، مشارکت عمومی و .. سرآمد می باشداظهار کرد: مازندران در بخش ورزش نیز زبانزد بوده و جور سایر استانها را در مقوله قهرمان پروری و کسب مدال بر دوش می کشد و قهرمانان مازنی مدالهای مختلفی در میادین بین المللی و جهانی کسب کردند.
وی در خصوص اینکه در برنامه ششم توسعه تا تکمیل نشدن پروژه های قبلی پروژه جدیدی قابل تعریف نخواهد شد افزود: انشاالله با اتمام پروژه های قبلی این عقب افتادگی در ساخت اماکن ورزشی جدید در برنامه ششم محقق گردد ،خواستار حمایت نماینده مجلس از وزیر جهت اختصاص بودجه از محل ارزش افزوده شد که با اختصاص این اعتبار بسیاری از مشکلات و عقب افتادگی در زمینه ورزشی از این محل با توجه به پایین بودن سرانه شهرستانی حل خواهد شد.
حسین زادگان یکی از سیاستهای اداره کل ورزش و جوانان را توسعه فضای ورزشی روباز و مسقف دانست و افزود : نیاز به تعامل و همکاری بین دستگاهها و فرماندار و بخشدار و نماینده را طلب می کند.
مدیر کل ورزش و جوانان با بیان توسعه اماکن اداری در دستور کار این دولت قرار ندارد، گفت : اکثر بخشهای شهرستانها تمایل به مستقل شدن دارند و این با اهداف دولت در تضاد بوده ولی سعی براین است که به چمستان نگاه ویژه ای داشته باشیم و نمایندگی شهرستان در حقیقت پل ارتباطی بین اداره ورزش و جوانان شهرستان و اداره کل می باشد.
وی در پایان ضمن معرفی آقای سید حسن هاشمی تبار بعنوان رئیس دفتر نمایندگی و اهدا حکم و تبریک به ایشان خواستار ساماندهی ورزشکاران و استفاده از ظرفیت های منطقه و بخش خصوص شده و ضمن اینکه با تاکید مقام معظم رهبری به ورزش همگانی و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و وجود آمار 20تا 25 میلیون نفر افراد چاق خارج از استاندارد در کشور، که مازندران هم به این معضل گرفتار شده خواستار توجه و برنامه ریزی ویژه در بحث ورزش همگانی و نشاط عمومی بخش چمستان شد وگفت با توجه به محدودیت بانوان به ورزش بانوان این نکته نیز باید مد نظر گرفته شود و نگاه ویژه گردد ، بطوریکه ورزش در سبد هر خانواری قرار گرفته و در این راه از کمک و ظرفیت همه مسئولین استفاده گردد.
علی اسماعیلی نماینده مجلس با آرزوی سلامتی برای مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشکر از کلیه مسئولین چمستان بیان داشت: با توجه به وسعت زیاد شهرستان نور و پراکندگی جمعیتی شاهد مشکلات زیادی در حوزه ورزش هستیم و حوزه ورزش تنها جایست که نباید با گرایشهای سیاسی با آن برخورد کرد، و همه افکار باید در جهت کمک به ورزش و پیشرفت آن سهیم باشند.
هادی خنجری فرماندار شهرستان نور با خیرمقدم گویی به کلیه حاضران اظهارکرد: بخش چمستان با ۹۰ روستا در حوزه ورزش دارای ظرفیت بالایی بوده اما پایین بودن سهمیه سرانه در ورزش از جمله فضای ورزشی و تجهیزات سبب شد خواسته‌های جوانان در این حوزه برآورده نشده و امیدواریم با بازگشایی دفتر نمایندگی که در آینده به اداره‌ای مستقل تبدیل می‌شود این نیازها برآورده .شود





منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار