کنگره منطقه ای انجمن دندانپزشکی ایران و همایش آسیب شناسی دهان،فک و صورت در مشهد همزمان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۷۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 31 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، حبیب الله قنبری ریاست کنگره منطقه ای خراسان رضوی در نشست خبری امروز اظهارداشت: چهارمین همایش آسیب‌شناسی دهان فک و صورت و کنگره منطقه‌ای انجمن دندانپزشکی ایران شاخه خراسان 10 تا 13 مرداده ماه امسال در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را ، پتانسیل بالای کلانشهر مشهد، با توجه به وجود نیروی کارآمد دندانپزشکان متخصص و تجهیزات وشرکتهای فعال در این زمینه عنوان کرد و گفت: 130 مقاله  به دبیرخانه همایش ارسال شده و در این همایش کشوری 55 مقاله به شکل سخنرانی و پوستر ارائه می شود.
قنبری با اشاره به وجود 25 کارگاه آموزشی  با امتیاز باز اموزی با مسائل کاربردی و کلینیکی در این همایش  گفت : 6 نفر ا ز سخنرانان مدعو و 7 نفر از اساتید برجسته سراسر کشور نیز در این همایش شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه از برنامه های جنبی این همایش نمایشگاه  تجهیزات دندانپزشکی و جدیدترین دستاوردهاست افزود: با همکاری 80 موسسه تجاری و تجهیزات پزشکی نیز در حاشیه برگزاری این کنگره نیز فعالیت دارد که در یک هزار  متر مربع فضای نمایشگاهی، 35 غرفه با مشارکت برندهای تجاری تجهیزات دندانپزشکی را ارائه می‌دهند.
در ادامه این نشست، دانشیار دانشکده دندانپزشکی مشهد نیز درباره  محورهای  برگزاری این کنگره، خاطر نشان کرد: نخستین کنگره منطقه‌ای دندانپزشکی ایران با محورهای اخلاق حرفه‌ای و حقوق متقابل بیمار و دندانپزشک، تکنیک‌های نوین دندانپزشکی، مبانی زیبایی دندانپزشکی، رویکردهای نوین در دندانپزشکی کودکان، دندانپزشکی در سالمندان، ایمپلنت، جایگاه اقتصاد و فرهنگ در سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود.
جعفر قره‌چاهی، دبیر علمی این کنگره  با اشاره به اینکه پاتولوژی و تعاملات بین رشته‌ای نیز در همایش کشوری آسیب‌شناسی دهان، فک و صورت بررسی می‌شود، خاطر نشان کرد : پاتولوژی پل ارتباطی تشخیص و درمان شعار راه‌اندازی این همایش است.
در حاشیه: دکتر جهانشاه صالحی نژاد به رابطه نزدیک هنر و رشته دندانپزشکی اشاره کرد  و گفت: دندانپزشکی با هنر آمیخته است،به خاطر اینکه دندانپزشکی با حس و اعضاء سروکاردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار