فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران در بازرسی از یک انبار در شهر یزد 345 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف کردند.
کد خبر: ۴۷۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 31 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»سردار ایرج کاکاوند گفت: در راستای مبارزه با واردات کالاهای قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یزد از خبری پیرامون انبار برنج قاچاق در شهر یزد مطلع شدند.
وی ضمن اشاره به هماهنگی قضائی و کسب مجوز بازرسی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار این میزان برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف و دو متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: متهمان این برنج ها را بدون مجوز قانونی از شرق کشور به یزد وارد کرده بودند که قبل از توزیع در بازار دستگیر شدند.
کاکاوند با بیان اینکه متهمان به دادسرا معرفی و محموله کشف شده تحویل گمرک استان شد خاطرنشان کرد: تشویق آحاد مردم به استفاده از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق، باعث رونق اقتصاد ملی خواهد شد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار