فرماندار چالوس گفت: در ایام ماه مبارک رمضان مسافران باید ملزم به رعایت شئونات اسلامی باشند، زیرا با روزه‌خواری هم به شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 13 June 2015
به گزارش چالوس آنلاین، "محمد ناصر زندی" در جلسه ستاد حفظ شیونات فرهنگی که در آستانه ماه مبارک رمضان در فرمانداری چالوس برگزار شد اظهار کرد: تمام مساجد شهرستان باید در ماه رمضان روحانی داشته‌ باشند و با توجه به اعتماد مردم به روحانیون می‌توان مباحثی مانند تحکیم خانواده و مدیریت بحران را به آنها انتقال داد.

وی افزود: البته در کنار ترویج فرهنگ اسلام، باید از گسترش سبک زندگی غربی در بین خانواده‌ها نیز جلوگیری کرد و با اشاره به تأثیرات منفی ماهواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرماندار چالوس ادامه داد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم این ایام باید بهترین برنامه‌ریزی‌ها انجام شود و در برنامه‌های فرهنگی از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و نیز هیأت امنای مساجد به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

زندی با اشاره به لزوم رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این ایام گردشگران زیادی به شهرستان چالوس مسافرت می‌کنند که باید ملزم به رعایت شئونات دینی و فرهنگی باشند و از روزه‌خواری در ملأ عام پرهیز کنند، البته در کنار انجام کارهای فرهنگی با روزه‌خواری هم به شدت برخورد خواهد شد./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار