سرمربی گلساپوش یزد با اشاره به اینکه دیدار مقابل ملوان بندرگز سخت بود، گفت: گلساپوش با پیروزی برابر این تیم قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد.
کد خبر: ۴۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 13 June 2015
 به گزارش تابناک یزد،محمدحسین میرشمسی، سرمربی گلساپوش یزد پس از کسب ششمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد خوبی را از بازیکنانم در این دیدار شاهد بودم.

وی افزود: بازیکنان گلساپوش توانستند در این بازی سخت خوب بازی کنند و با استفاده از تاکتیک‌هایی که به آنها بیان شده بود، بازی خوبی برابر ملوان بندرگز به نمایش بگذارند.

سرمربی گلساپوش یزد ادامه داد: از ابتدای این دیدار به دنبال کسب پیرزوی بودیم که با توجه به نحوه عملکرد بازیکنان توانستیم به این پیروزی دست پیدا کنیم.

میرشمسی عنوان کرد: تیم ملوان بندرگز هم در این دیدار خوب بازی کرد و حتی در مقطعی به شدت دنبال پیروزی در این دیدار بود اما سهم ما از حملات و دراختیار داشتن توپ بیشتر بود و توانستیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه گلساپوش قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد، گفت: به طور قطع در نیم فصل دوم به صورت جدی کار را شروع می کنیم که بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی گلساپوش یزد عنوان کرد: سعی می‌کنیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت گلساپوش در رقابت‌های نیم فصل دوم حاضر شویم تا شاهد تداوم موفقیتهای گلساپوش باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار