دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در آرامگاه فردوسی:
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: در سال‌های اخیر زیرساخت‌های گردشگری در ایران توسعه بسیاری پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶ 13 February 2015

به گزارش تابناک، طالب ریفاعی در حاشیه بازدید از آرامگاه فردوسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم دنیا اطلاعات زیادی از جاذبه‌های گردشگری موجود در ایران ندارند، اظهار داشت: در این راستا باید این آگاهی را برای مردم سایر کشورها به‌وجود آورد.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با اشاره به اینکه در حاضر زمان خوبی است تا مردم سایر کشورها از جاذبه‌های گردشگری ایران بازدید کنند، گفت: در سال‌های اخیر زیرساخت‌های گردشگری در ایران توسعه بسیاری پیدا کرده است و دراین راستا ضروری است افرادی که در کنار جاذبه‌های گردشگری زندگی می‌کنند، نسبت به آنها آموزش‌های لازم را فراگیرند تا بتوانند خود گردشگران را به سمت این جاذبه‌های گردشگری جذب کنند.

 وی اظهار داشت: به عقیده من مشهد قلب ایران است زیرا که آثار فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری زیادی در این شهر وجود دارد و دوست‌داشتم در این سفر تمام مردم دنیا همراه من بودند.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با بیان اینکه باید در ارتباط با معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران اقدامات بسیار زیادی انجام شود، گفت: سازمان جهانی گردشگری نیز در نظر دارد که به رشد صنعت گردشگری در ایران کمک کند تا این صنعت رونق بگیرد لذا از جمله این راهکارها استفاده از خدمات ارتباطی الکترونیکی برای معرفی سایت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این می‌تواند باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار