مدیر آکادمی تخصصی والیبال اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر آکادمی تخصصی والیبال اصفهان گفت: مربیان مجرب آکادمی والیبال اصفهان به سنین 9 الی 15 سال در دو بخش آقایان و بانوان آموزش می‌دهند.
کد خبر: ۴۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 12 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی عطایی اظهار کرد: این آکادمی برای نخستین بار در استان اصفهان با مجوز رسمی از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و باهدف آموزش والیبال با جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا، آموزش زبان تخصصی به والیبال آموزان، ایجاد محیطی سالم، پرنشاط و معرفی استعدادهای برتر به فدراسیون والیبال ایران راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: فدراسیون والیبال ایران بازیکنان ملی‌پوش آینده خود را از این 8 آکادمی در سطح کشور انتخاب می‌کند، ما در آکادمی اصفهان به دنبال استعدادیابی بازیکنانی هستیم که از نظر فیزیک قدی و آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و جدیدترین متدهای روز والیبال دنیا را در کنار رشته‌های شنا، ژیمناستیک و بدن‌سازی را به آن‌ها آموزش می‌دهیم چراکه این رشته‌های ورزشی ارتباط مستقیم با والیبال دارند.

مدیر آکادمی تخصصی والیبال اصفهان پیرامون سالن‌های آکادمی والیبال اصفهان گفت: مربیان مجرب آکادمی والیبال اصفهان در سالن‌های 17 شهریور و بهزیستی به سنین 9 الی 15 سال در دو بخش آقایان و بانوان آموزش می‌دهند و سعی بر این داریم که در آخر تابستان با پایان‌ترم 3 ماهه نتیجه خوبی برای والیبال پایه اصفهان رقم بخورد.

وی در پایان افزود: این آکادمی می‌تواند به والیبال استان اصفهان کمک کند و برترین‌ها را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار