به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجانشرقی ، نفرات برتر اولین جشنواره فرهگی هنری «یک روز با حیدربابا» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شدند.
کد خبر: ۴۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 11 June 2015
این نفرات همزمان با برگزاری دومین جشنواره حیدربابا که روز جمعه(22خرداد) در روستای خشکناب برگزار خواهد شد، تجلیل می شوند.

در رشته عکس، بخش حاشیه ها و پشت صحنه، بابک مرتضوی اول و صمد ایرانی و مهدی پورنصر دوم و سوم شدند.

در بخش آزاد رشته عکس نیز علی قلیزاده، مرتضی نقدی، صنم جانانی و مهدی پورنصر اول تا چهارم شدند.

در بخش فیلم، اکبر جدیری رتبه دوم را کسب کرد و اثری شایسته تقدیر در رتبه های اول و سوم معرفی نشده است.

صفر زاده، یوسف اسکندر جعفرزاده، محمدرضا ابراهیم پورقندی و فرزاد کوزه گر غیاثی رتبه های اول تا چهارم رشته خوشنویسی را کسب کردند. در رشته شکسته یوسف کله جاهی اول و فاطمه رضایی دوم شدند، در رشته نسخ نیز محمد غیاثی تبریزی اول و راجی دوم شدند، در سیاه مشق علی دشتی اول و ابراهیم نظری دوم، محمدنقی نوعی پور سوم و احد فیضی چهارم و در رشته کتابت نیز میرعلیرضا حسینی و پریسا موتابرزاده اول و دوم شدند.

همچنین در رشته نقاشی 6 نفر حائز رتبه شدند، فرناز حقیقت پرست اول، نگین شهابی دوم، سولماز صادقی سوم، مینا نیک رزم چهارم، وحیده حکمتی پنجم و نغمه شعاریان رتبه 6 ام را به دست آوردند.

در بخش موضوع رشته نقاشی راحله خیرجو اول و طاهره احمدی و فهیمه فاضلی دوم و سوم شدند، در بخش چهره نیز شاهرخ اختیاری اول و آزیتا وحدت دوست و سمیه ممیان و فرزانه طهماسبی و نسیم رفعتی دوم تا پنجم معرفی شدند.

سارا دانش و شهلا علیون نیز در بخش کلاژ حائز رتبه های اول و دوم شدند.

اما در بخش مطبوعات نیز از 2 رسانه تجلیل می شود که روزنامه عصر آزادی و خبرگزاری ایرنا خواهند بود.

عادل برازنده، جلال پیرمرزآباد، حامد شهیر، هاله کاظم زاده، ندا آزادی، رقیه احسنی، سمیرا یوسفی، عاطفه یاریانی، رامین خرسندی و هاله صدرالدینی نیز در رشته کاریکاتور اول تا دهم شدند.

گفتنی است، جشنواره فرهنگی هنری «یک روز با حیدربابا» همزمان با سالروز درگذشت استاد شهریار، در روستای خشکناب روستای پدری این شاعر نامی برگزار می شود که اولین دوره آن، سال گذشته برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :