معاون دادستان کرمانشاه، گفت: این پرونده در شعبه چهارم بازپرسی در حال رسیدگی است و بازپرس این پرونده اشراف کامل بر موضوع داشته و با قدرت این پرونده را پیش می‌برد.
کد خبر: ۴۶۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 18 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، علی اشرف کرمی، در جمع خبرنگاران  افزود: تاکنون نزدیک به 40 نفر در ارتباط با پرونده تخلفات کمیسیون ماده 100 کرمانشاه تفهیم اتهام شده و قرار تامین برای آنها صادر شده است.

وی  خاطر نشان کرد: این طبیعی است که دستگاه‌های بازرسی و نظارتی در تمام سازمان ها و ادارات نفوذ کرده و موضوعاتی را به دستگاه قضایی اعلام کنند و در زمینه این پرونده نیز دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به دستگاه قضایی اعلام کردند که در کمیسیون ماده 100 برخی کارها خارج از مسیر قانون در حال انجام است.

 کرمی تصریح کرد:ورود ما به این پرونده به موقع و با درایت مسئولین  و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و شهردار توانستیم به موقع ورود کرده و جلوی پیشروی کار را بگیریم.

معاون دادستان کرمانشاه  اظهار داشت: سالیان متمادی بود که مردم متوجه این تخلفات شده بودند و در محافل سخن از وجود غده ای سرطانی در شهرداری بود  اما خوشبختانه ورود به موقع مانع پیشروی اقدامات خلاف قانون شدو در خصوص این پرونده تمام اقدامات لازم صورت گرفته، بحث کشف جرم، جمع آوری مدارک، تفهیم اتهام و در نهایت قرار تامین که بعضا شامل بازداشت موقت و قرار وثیقه می‌باشد، انجام شده است.

وی  افزود: در جرائم سازمان یافته مدت بازداشت موقت تا دو ماه است که هنوز برخی متهمین این دو ماه را به پایان نرسانده‌اند و در بازداشتگاه به سر می‌برند وتعداد اندکی نیز از پرسنل شهرداری باقی مانده که باید احضار و تفهیم اتهام شوند و در نهایت پرونده به سمتی در حال حرکت است که به ارائه به دادگاه و صدور حکم منجر شود.

کرمی ابراز داشت: شعبه ویژه رسیدگی به موضوعات شهرداری  تشکیل شده و دادستان کرمانشاه حیطه بندی موضوعی را در دستور کار قرار داده و در همین راستا شعبه‌ای با نام شعبه 10 به صورت اختصاصی جهت رسیدگی به موضوعات شهرداری و سازمان‌های مرتبط با آن اختصاص یافته است.

وی افزود: از این پس نیازی نیست شهردار یا مدیران آن در خصوص مسائل شهرداری با دادستانی مکاتبه داشته باشند و به راحتی می‌توانند برای پیگیری کارهای خود به این شعبه مراجعه کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار