پیش بازی استقلال خوزستان - ذوب آهن
تابناک: تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساعت 15:30 روز شنبه 25 خرداد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ 13 February 2015
به گزارش تابناک، ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف استقلال خوزستان می رود.

ذوب آهن 27 امتیازی در حالی به مصاف حریف 19 امتیازی خود می رود که در دو مصاف پیشین خود با پیروزی برابر پرسپولیس و راه آهن به جایگاه ششم جدول رسیده و شرایط خوبی دارد.

کارشناسان معتقداند، ترس ذوب آهن از شکست ریخته و از همین رو موتور محرکه این تیم روشن شده است. ذوبی ها حالا روحیه خوبی پیدا کردند و حتی می توانیم سبزپوشان را به عنوان مدعی کسب سهمیه آسیایی نیز بخوانیم.

در آن سوی میدان اما شاگردان ویسی شرایط خوبی ندارد، آن ها که هفته گذشته در دربی خوزستان، متحمل یک شکست سنگین برابر فولاد شدند برای جبران نتیجه به دیدار ذوب آهن می آیند.

آبی پوشان اهوازی اگر در این مسابقه به پیروزی برسند، می توانند با یک پله صعود به فکر فرار از ته جدول باشند از سوی دیگر ذوبی ها نیز می توانند با پیروزی در این مسابقه فاصله خود را تا صدر جدول کمتر کنند و احتمال رسیدن به سهمیه آسیایی را تقویت کنند.

مصاف این دو تیم در دور رفت، با تساوی به پایان رسید، البته در مرحله یک، هشتم نهایی جام حذفی نیز ذوب آهن و استقلال خوزستان به دیدار یکدیگر رفتند که ذوب آهن در این مسابقه پیروزی رسید.

در این بازی ذوب آهن اسماعیل فرهادی را به دلیل 3 کارته بودن و استقلال خوزستان نیز مجید حیدری را به همین دلیل و موسی کولیبالی را به دلیل محرومیت در ترکیب ندارد.

به گزارش تابناک، تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان ساعت 15:30 روز شنبه 25 خرداد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار