معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: حجم کشفیات کالای قاچاق در دولت یازدهم در استان ۳۱ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 09 July 2017
به گزارش تابناک : علیرضا یونسی رستمی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به این که برای بهبود فضای کسب و کار، مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید تشدید شود، گفت: در دولت تدبیر و امید با اصلاح قوانین، حجم کالای قاچاق ۵۰ درصد کاهش و حجم کشفیات ۳۱ درصد افزایش داشته است که نشانگر عزم جدی دولت یازدهم در مبارزه با این پدیده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این که مبارزه با قاچاق یکی از سیاست‌های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری است، یاد آور شد: کاهش قاچاق کالا موجب رونق تولید ملی می‌شود.
وی با تاکید بر این که مبارزه با قاچاق کالا نیازمند اقدامات هوشمندانه و همه جانبه است، خاطر نشان ساخت: نقش فرهنگ و رسانه در مقابله با قاچاق باید جدی گرفته شود.
معاون استاندار با اشاره به این که افزایش کیفیت محصولات داخلی یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق است، افزود: اقتصاد شفاف و رقابتی، مانع قاچاق و گسترش آن می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان، به تلاش استعمار برای آسیب زدن به پایه‌های اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: کاهش اشتغال، تضعیف تولید داخلی، کاهش درآمد دولت، مصرف گرایی، قانون گریزی و فساد مالی از جمله نتایج قاچاق کالا و ارز است و مبارزه با این پدیده و نتایج آن نیازمند عزم جدی است.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار