رئیس اداره آموزش و پرورش کنگاور گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور یک‌هزار و 358 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر کنگاوری‌ در این شهرستان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۴۵۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 02 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین محمدی ، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در شهرستان کنگاور اندیشیده شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگاور گفت: یک‌هزار و 358 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر کنگاوری‌، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برای کسب مجوز ورود به مراکز آموزش عالی با همنوعان خود در سراسر کشور رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان دختر کنگاوری در کنکور امسال با 57 درصد شرکت کننده‌، از پسران پیشی‌ گرفته‌اند، تصریح کرد: امسال در بین پنج گروه آزمایشی‌، گروه آزمایشی تجربی با 71 درصد بیشترین و گروه آزمایشی هنر با چهار درصد کم‌ترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده‌اند‌.

محمدی با اشاره به این که هفت حوزه امتحانی در چهار نوبت صبح و بعدازظهر پنجشنبه و جمعه پذیرای دانش‌آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری است، تاکید کرد‌: هماهنگی لازم با همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای تامین امنیت و آرامش دانش‌آموزان شرکت کننده در آزمون کنکور اندیشیده شده است‌.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار