میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم ایران با شکست نماینده چین تایپه راهی مرحله نیمه نهایی بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 شد و مدال برنز جهانی خود را قطعی کرد.
کد خبر: ۴۵۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 29 June 2017
به گزارش تابناک : از فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه، سوم تیرماه در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده و تا فردا، جمعه 9 تیرماه ادامه دارد. 
امروز،پنجشنبه و در ششمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 57- کیلوگرم گروه زنان و 63- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.
میرهاشم حسینی در نخستین گام رو در روی «عمر حجامی» از مراکش قرار گرفت و با پیروزی مقتدرانه (25 بر 5) از شیاپ‌چانگ خارج شد. 
این تکواندوکار پیش از این در المپیک ریو 2016 و مسابقات قهرمانی جهان 2015 حضور داشته اما دستش از کسب مدال کوتاه مانده بود.
نماینده وزن سومی کشورمان در دومین دیدار به مصاف «آلجاندرو چانگ» از آمریکا رفت و با نتیجه 21 بر 10 این مبارزات را به نفع خود به پایان رساند.
هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم در مبارزه سوم مقابل «هاکان رسبر» نماینده ترکیه دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2017 و طلای قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با نتیجه 20 بر 6 پیروز و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.
وی در چهارمین پیکار مقابل «چیا هسین هو» از چین تایپه قرار گرفت و با پیروزی 21 بر 7 توانست به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافته و مدال برنز خود را قطعی کند.
تکواندوکار وزن سومی ایران برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها باید به مصاف «محمد ممدوف» از آذربایجان دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان و مدال قهرمانی اروپا برود.
همچنین نمایندگان انگلیس و چین در آن سوی جدول به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.
مبارزات نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا، جمعه از ساعت 14 و 30 دقیقه پیگیری می‌شود.
تیم ملی ایران در بخش مردان با هدایت و سرمربی گری مهدی بی باک و مربی گری علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار به مصاف رقیبانشان می‌روند.
در این رقابت‌های G12 به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.





منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار