تیم های منتخب فوتسال آمل و تیم ملی فوتسال تاجیکستان در دیدار دوستانه عصرسه شنبه 20 خردادماه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل با هم دیدار می کنند.
کد خبر: ۴۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 08 June 2015
مدیرهماهنگی وبرگزاری این مسابقه روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده باشگاه پیمان آمل با دعوت رسمی ، میزبانی از تیم ملی تاجیکستان را پذیرفت و دیدار دوستانه این دو تیم از ساعت 18 عصرسه شنبه 20 خردادماه در آمل برگزار می شود.

احسان محبوبی افزود: مقدمات لازم برای برگزاری این مسابقه به طور کامل در شهرستان آمل فراهم شده تا مسابقه دوستانه دو تیم در بهترین شرایط برگزار شود.

وی ادامه داد: تیم ملی تاجیکستان در اردوی یک هفته ای خود در مازندران عصرچهارشنبه21 خردادماه در بهشهر در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد به مصاف نماینده این شهر می رود.

محبوبی اضافه کرد: شهرستان آمل اوایل خردادماه امسال در این شهرستان نخستین تورنمنت یادبود زنده یاد ' حسن حسین زاده ' دبیرفقید فوتسال کشور که با حضور تیم یاران مرحوم حسین زاده تیم ملی فوتسال امید ایران ، تیم منتخب لیگ برترایران، شهروند ساری و تیم سنگ فروشی ملکشاه آمل برگزار شده بود، میزبانی کرد.

وی یادآورشد: شهرستان در رشته فوتسال دارای ظرفیت های بالایی در سالهای گذشته بوده که حضور تیم محبوبی آمل در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور بوده است.

شهرستان آمل در سال 87 نخستین دوره فوتسال امیدهای غرب آسیا را در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر که با حضورتیمهای ایران – عراق – اردن و لبنان برگزار شد، میزبانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار