رئیس پلیس راهور انتظامی استان همدان محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی روز یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد و گفت: توقف خودرو و موتورسیکلت‌ها در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است و در صورت تخلف وسایل نقلیه با جرثقیل منتقل می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 12 February 2015
رئیس پلیس راهور انتظامی استان همدان محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی روز یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد و گفت: توقف خودرو و موتورسیکلت‌ها در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است و در صورت تخلف وسایل نقلیه با جرثقیل منتقل می‌شود.

حسین طلایی در گفت‌وگو با تسنیم؛ با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به منظور تأمین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در مراسم راهپیمایی غرورآفرین مردم مؤمن استان در روز ۲۲ بهمن ماه در مسیرهای پیش‌بینی شده محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی گفت: مسیر راهپیمایی در شهر همدان میدان امام(ره)، خیابان شریعتی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه،  خیابان بوعلی و تجمع در میدان امام(ره) پیش‌بینی شده است بر این اساس در صورت توقف خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم، وسایل نقلیه با جرثقیل منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان همدان درباره محدودیت‌های ترافیکی افزود: از ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن تردد خودروهای شخصی از خیابان‌های ششگانه منتهی به میدان امام(ره) از مقاطع خیابان اکباتان، میدان هفتم تیر، خیابان باباطاهر، میدان امامزاده عبدالله(ع)، خیابان شریعتی و میدان شریعتی، خیابان بوعلی و میدان آرامگاه بوعلی‌سینا، خیابان تختی و تقاطع تختی و خیابان شهدا از میدان پروانه‌ها و همچنین ترددخودروهای حمل ونقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس شرکت واحد از زمان تجمع و شروع راهپیمایی تا پایان مراسم ممنوع است.

وی تصریح کرد: از زمان شروع مراسم راهپیمایی تردد تمام خودروها و موتورسیکلت‌ها از میدان امامزاده عبدالله(ع)، میدان شریعتی به سمت تقاطع خواجه رشید و همچنین تردد در بلوار خواجه رشید در هر دو سمت رفت و برگشت تا زمان عبور و تجمع راهپیمایان ممنوع است.

طلایی بیان کرد: تردد از سمت میدان جهاد، تقاطع پاستور، بلوار مدنی و خیابان بین‌النهرین به سمت میدان آرامگاه در زمان حضور و عبور راهپیمایان اعلام شده است و در سایر شهرستان‌ها نیز برابر روال سنوات قبل محدودیت‌های ترافیکی اجرای راهپیمایی ۲۲ بهمن اجرا می‌شود.

وی خطاب به رانندگان عنوان کرد: از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی خودداری کنید و بدیهی است در صورت پارک خودرو و موتورسیکلت پلیس راهور اقدام به جابجایی توسط جرثقیل می‌کند.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان همدان تصریح کرد: به سبب جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی حدالامکان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده شود و یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل تجمع و تردد راهپیمایان و در محل‌هایی که توقف آنان مشکلات ترافیک را ایجاد نمی‌کند، پارک کنند.

وی گفت: تردد موتورسیکلت نیز همانند خودرو در بین راهپیمایان ممنوع است و در صورت عدم توجه به دستورات پلیس موتورسیکلت برابر قانون متوقف و به پارکینگ منتقل می‌شود و در این راستا برای بهتر اجرا شدن طرح‌های ترافیکی مختص روز ۲۲ بهمن مسیرهای جایگزین پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار