رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان موسوم به جام بالاوادزه و کارتوزیا در دو رشته آزاد و فرنگی خردادماه در شهر تفلیس برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 16 June 2017
خبرگزاری موج، در روز نخست این رقابت ها و در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد، مجتبی گلیج از تنکابن با غلبه بر کشتی گیرانی از کشورهای گرجستان و ترکیه راهی دیدار فینال شد.
 
دارنده مدال طلای جوانان جهان روسیه 2015 در مسابقه نهایی مقابل "سلیمان کاردنیز" از ترکیه به برتری دست یافت و موفق به دریافت گردن آویز طلا و کسب عنوان نخست این وزن شد.
 
روح اله امین شکوهی رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن با اشاره به کسب دو مدال طلا و چهار برنز توسط نمایندگان کشورمان در این رقابتها خاطرنشان کرد: مجتبی گلیج برای اولین بار در رقابت‌های قهرمانی کشتی در وزن 97 کیلو شرکت کرده و این وزن تازه گلیج بوده که به صلاحدید مربیان صورت گرفته و موفقیت آمیز بوده است.
 
وی با بیان اینکه خواستگاه ورزش کشتی استان مازندران است در ادامه افزود: ما در زمینه گسترش این رشته ورزشی در سطح شهرستان مشکلی نداشته و حتی در چندین دوره نیز میزبان برگزاری رقابتهای کشتی جام بین المللی دهه فجر بوده ایم.
 
شکوهی با اشاره به شروع تعطیلات تابستان در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان تنکابن با دارا بودن بیش از 45 باشگاه خصوصی، 25 سالن ورزشی، 4 استخر مدرن و امکانات ورزشی و رفاهی دیگر برنامه های متنوعی برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته های ورزشی مختلف در جهت پرکردن اوقات فراغت آنها سازماندهی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار