رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام با حضور 13 کشور از هفتم تا نهم تیر امسال در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.
کد خبر: ۴۳۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 09 June 2017

عادل شاهسونپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تقدیر از فدراسیون کشتی افزود: اعطای رقابت های کشتی بین المللی جام یادگار امام روح تازه ای به کشتی این استان بخشید.
وی اضافه کرد: بخش کشتی فرنگی این رقابت بین المللی نیز بطور همزمان در قم برگزار می شود.
وی با اشاره به رشد کشتی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کشتی در چند سال اخیر در سیستان رونق بی سابقه ای پیدا کرده به گونه ای که ورزشکاران این منطقه در 2 سال اخیر موفق به کسب بیش از 20 مدال در رقابت های داخلی و بین المللی برای کشور شده اند.
رئیس هیات کشتی استان گفت: هم اینک افزون بر 400 کشتی گیر در شهرستان های زهک، زابل، نیمروز و هامون فعالیت می کنند که 320 نفر آنان به صورت سازمان یافته هستند.
وی افزود: امید آرامی و محمد غلامی کشتی گیران منطقه سیستان به عنوان اعضای ثابت تیم ملی تاکنون با حضور در رقابت های مختلف توانسته اند مدال های رنگارنگی را برای ایران اسلامی در رقابت های بین المللی، آسیایی و جهانی بدست آورند.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک 950 ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در استان مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا افزون بر 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار