مدیر کل فرهنگ و ار شاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی و دومین جشن رمضان با همکاری سایر سازمان های دیگر است.
کد خبر: ۴۳۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 06 June 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، جعفری امروز در جمع خبرنگاران در آیین افتتاحیه دومین جشن رمضان و نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی درمحل  فرهنگسرای شهر، اظهار داشت:  جشن رمضان و نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی همزمان با پانزده استان دیگر ازصبح امروز تا ۲۵ خردادماه سالجاری آماده بازدید عموم مردم است.
 
وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد و قرآنی نیز به کیفیت بهتر برگزاری نمایشگاه در کنار دیگر سازمان ها کمک کردند، خاطرنشان کرد:  در سیزده شهرستان دیگر نیز این نمایشگاه در قالب نشست های تخصصی، محافل قرآنی، تفسیر، شعر خوانی و نمایش از امروز تا ۲۵ خرداد در حال برگزاری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهارداشت: در هر یک از حوزهای مختلف نمایشگاه اقدامات تخصصی در راستای آموزش از سوی اساتید انجام می گیرد.

 وی  غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه را موفق ارزیابی کرد و تصریح کرد:  در این نمایشگاه  درصورت خرید ،  ۲۰ درصد تخفیف به افراد عمومی و ۴۰ درصد تخفیف به دارندگان بن کارت داده می شود.

 جعفری در ادامه گفت: از طریق معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه برنامه های رمنضان در قالب * جشن رمضان* برگزارمی شود و کرمانشاه سال گذشته در برگزاری این جشن عملکرد خوبی داشته است، که در کنار پانزده استان دیگر با همکاری شهرداری در تامین مکان برگزاری نمایشگاه، امسال نیز این برنامه در استان کرمانشاه برگزار شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار