دوره جدید مسابقات لیگ‌جهانی والیبال از روز جمعه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 02 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از  خبرآنلاین؛ هیجان لیگ جهانی والیبال از ایتالیا شروع می شود و اواسط ماه به ایران می رسد.به آزادی.مثل  همیشه در ماه رمضان.جایی که بازی با بلژیک ، برزیل و آرژانتین هواداران را سیراب می کند.اصلا تبدیل به   عادت شده  ، خرداد ماه بیاید و در آن لیگ جهانی والیبال باشد.   کار تیم ملی والیبال از همان اول سخت است.  نگاهی به حریفان بیندازید؛ برزیل، ایتالیا و لهستان. سه غول دنیای والیبال. قهرمان ،نائب قهرمان المپیک ریو و قهرمان جهان سال 2014 . سه حریفی که ایگور کولاکوویچ سرمربی مونته نگرویی تیم ملی که هم قبل از پرواز تیم به  ایتالیا گفته بود:« ما با سه قهرمان مسابقه داریم. به خاطر همین  نتایج  را پیش بینی نمی کنم و   قولی  هم نمی دهم.

اما قول می دهم برای پیروزی و نتیجه خوب، مبارزه کنیم.» در این دوره تیم مرد مونته نگرویی اما همان ایران همیشگی  نیست. از یک طرف با خداحافظی شهرام محمودی پشت خط زن کلیدی اش ،آماده نبودن  امیر غفور و از طرفی غیبت سید محمد موسوی سرعتی زن بی مثال . هرچند او به بازیکنان جوانش امیدوار است. اما نگرانی دست از سرش برنمیدارد. چرا که  کارش در اولین میدان رسمی با ایران را با سخت ترین بازیها شروع می کند.

اما ایران ساعت 22:30 دقیقه جمعه شب در اولین مسابقه مقابل آتزوری ها قرار می گیرد. یکی از حریفان سنتی ایران که نائب قهرمانی المپیک را یدک می کشد و اتفاقا آخرین بازی دو تیم به المپیک ریو برمی گردد که ایران 3- صفر باخت.  تیم ایتالیا هم از تغییرات در امان نمانده . بلنجینی سرمربی لاجوردی پوشان   لیگ جهانی  را بدون زایتسف و عثمان خوانتورینا گابریله نِلی، پاسکال سوتیله، سالواتوره روسینی، گابریله ماروتی، انریکو چستر شروع می کند. با این حال نباید ایتالیای مدعی را بدون انها ضعیف دانست. 

تیم ملی برزیل دومین حریف ایران در هفته اول است . تیمی که  شنبه 13 خردادماه ساعت 19:30 دقیقه برابر ایران قرار می گیرد. قهرمان المپیک ریو که   که از حالا صعودش  به دور نهایی به خاطر میزبانی قطعی است به جز نداشتن بازیکنانی  مثل  ایزاک سانتوس، سیدائو، موریلو اندریس، ویلیام آرژونا، سرجیو دوس سانتوس ،بزرگترین تغییرش ،نبود رزنده سرمربی است.  این بار  رنان دال زوتو 57 ساله ، دریافت کننده سابق تیم ملی آنها به جای رزنده روی نیمکت نشسته تا  طلای لیگ جهانی را بعد از 7 سال به برزیل برگرداند.  آخرین بازی ایران با برزیل نتیجه  3- یک داشت که مردان سرزمین قهوه در بلگراد از ایران گرفتند. اما لهستان آخرین حریف هفته اول است که یکشنبه 14 خردادماه ساعت 19 :30 دقیقه مقابل ایران قرار می گیرد. تیمی که حالا فردیناندو دی جورجی را به جای استفان آنتیگا دارد. لهستانی ها در این بازی  پیاتر نواکوفسکی، وویچخ زالینسکی، پیاتر گاچک، مارچین موژدژونک، ماتئوش میکا را ندارند. اما دربازی برزیل و لهستان به گفته نوید مشجری آنالیزور ، مهمترین مشکل عدم شناخت تفکر سرمربیان دو تیم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار