دبیر تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری‌ آذربایجان:
دبیر تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان گفت: قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری کشور‌ در مهر ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 31 May 2017

ابراهیم فیروزی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: سی‌و‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان از 16 مهر تا 21 مهر در شش مرحله برگزار خواهد شد.

وی گفت: در تلاش هستیم که این  مسابقات با کمترین تغییرات نسبت به دوره گذشته برگزار شود و بسیار خوشحال هستیم که سی‌و‌دومین دوره این مسابقات را میزبانی خواهیم کرد.

دبیر تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان در مورد تغییر زمان مسابقات گفت: این برای دومین بار است که مسابقات در ماه مهر برگزار می‌شود و برگزاری مسابقات در این ماه مزایایی نظیر خلوت بودن مسابقات بین‌المللی را دارد، ضمن اینکه به دلیل ماه‌های پایانی سال میلادی نیز با اتمام بودجه باشگاه‌ها همراه است که می‌توان از ضعف‌های این زمان برشمرد.

ابراهیم فیروزی تأکید کرد: با اینکه دو هفته بعد دعوت نامه‌ها ارسال خواهند شد و هنوز تیمی رسماً برای مسابقات دعوت نکرده‌ایم، اما تا به امروز 40 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی گفت: این رقابت‌ها برای چهارمین سال متوالی در کلاس نیمه حرفه‌ای برگزاری می‌شود.

تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان از سال 1365 به صورت منظم در حال برگزاری است وی یکی از معتبرترین رقابت‌های دوچرخه‌سواری در قاره آسیا به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار