معاون آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: برای افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های مهارت‌آموزی با استفاده از توانمندی و تجربیات بازنشستگان استان بوشهر استانداردهای مهارتی تهیه و تدوین می‌شود.
کد خبر: ۴۳۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 30 May 2017
احمد لیراوی ظهر امروز در نشست با کانون بازنشستگان استان بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت‌های مهارت‌آموزی براساس ظرفیت‌های تولید و اشتغال مناطق مختلف استان بوشهر اجراء می‌شود اظهار داشت: رویکرد مهارت‌آموزی در استان بوشهر براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه  بازنشستگان به عنوان خردمندان جامعه  معرفی شده‌اند تصریح کرد: بازنشستگان اندوخته‌های تجربی و علمی بسیار بالایی و از ذخایر معنوی هستند و ضروری است آنان در راستای توسعه آموزش ومهارت افزایی بهره مند شد.

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه‌های کشور با بیش از 30 سال تجربه اندوزی هستند، اظهار داشت: با استفاده از توانمندی و تجربیات بازنشستگان استانداردهای مهارتی تهیه و تدوین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی بهترین مسیر برای رشد و بهره‌وری است، عنوان کرد: هدف از برگزاری دوره‌های مهارتی برای این قشراز جامعه استفاده از توانایی فنی وحرفه‌ای برای ارتقاء آموزش‌های کارآفرین و اجرای آموزش با نگرش اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.

لیراوی با تاکید بر اینکه آموزش منجر به ایجاد انگیزه، روحیه خودباوری و نشاط اجتماعی در بین بازنشستگان می‌شود، خاطرنشان کرد: در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار متنوع مهارتی، امکانات و تجهیزات در سطح استاندارد بین المللی وجود دارد که می‌تواند خدمات فنی و حرفه‌ای مورد نیاز بازنشستگان را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه امید است در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با همکاری بازنشستگان گام‌هایی در توسعه مهارت آموزی که منجر به اشتغال می‌شود برداشته شود  تصریح کرد: اولویت‌های آموزش مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای  به معرفی شدگان از سوی کانون بازنشستگان در بخش دولتی است که بصورت رایگان برای آنان اجرا می‌شود.

 در این نشست بر روند چگونگی اجرای تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای و کانون بازنشستگان استان بوشهر تبادل نظر شد تا برگزاری دوره‌های آموزشی برای بازنشستگان سرعت بیشتری به خود گیرد و موانع پیش رو برداشته شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار