استاندار بوشهر گفت: آئین‌های ۱۴و ۱۵ خرداد در راستای، تبیین شخصیت و جایگاه حضرت امام راحل، تقویت انقلاب و ارتقاء اتحاد و انسجام در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 29 May 2017
مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی بر  باشکوه برگزار کردن مراسم 14 و 15 خرداد تاکید کرد و اظهار داشت: شخصیت و منش امام خمینی(ره) چراغی روشن فراروی مسلمانان به ویژه ملت ایران است که باید از این ظرفیت برای معرفی امام راحل به نسل جوان و نوجوان استفاده کرد.

وی، انتقال ارزشهای فکری و اندیشه‌ای امام(ره) به نسل نوجوان و جوانان را از اهداف مهم برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد دانست و تصریح کرد: در آئین‌هایی همچون 14و 15 خرداد هرآن چیزی که سبب تقویت انقلاب و منجر به وحدت آفرینی می‌شود باید دنبال شود.

استاندار بوشهر 14 خرداد را فرصت و زمانی برای بازگو کردن تفکر، مشی و منش امام راحل برای مردم و به خصوص نسل جوان دانست و تاکید کرد:حضرت امام (ره) وحدت جامعه اسلامی، آزادی، جمهوریت و اسلامیت نظام را با هم پیگیری می‌کردند امروز نیز رهبر معظم انقلاب پرچمداری این حوزه‌ها را برعهده دارند.

سالاری جایگاه و اهمیت نهضت 15 خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران را برشمرد و با تاکید بر تبیین این ایام گفت: بازگو و باز نشر هدف‌های قیام 15 خرداد که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، با اشاره به فضای مطلوب همدلی در استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود این فضای مطلوب همچنان در استان بوشهر باقی بماند و مردم با طیب خاطر در این چنین آئینی شرکت کنند.

استاندار بوشهر بر ضرورت هرچه با شکوه برگزار کردن آئین‌های 14 و 15 خرداد در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل  در کنار دیگر دستگاه‌ها که میزبان سپاه است شهرداری‌ها  برای برگزاری آئین‌های این مناسب  مهم مشارکت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار