رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان کرمانشاه با اشاره به ورود زردآلود به بازار با قیمت 12 تا 13 هزار تومان، گفت: هفته آینده گیلاس و آلبالو خوب هم به بازار می‌آید.
کد خبر: ۴۲۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 24 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سید علی حسینی ، اظهار کرد: میوه‌های تابستانی به تدریج وارد بازار می‌شوند و هم اکنون زردآلو خوب شیراز به بازار کرمانشاه آمده است.
 
وی قیمت کنونی هرکیلو زردآلو در میدان بار را بین هشت تا 10 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این میوه با قیمت 12 تا 13 هزار تومان و در نهایت نوع بسیار خوب آن با قیمت کیلویی 15 هزار تومان به دست مردم می‌رسد.
 
رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان کرمانشاه یادآوری کرد: زردآلو در ابتدای ورود به بازار قیمت بسیار بالاتری حتی تا کیلویی 20 هزار تومان هم داشت.
 
حسینی قیمت هر کیلو هلو در میدان بار را نیز پنج تا شش هزار تومان دانست که این میوه نیز با 30 درصد افزایش قیمت به دست مصرف کننده می‌رسد.
 
وی گیلاس و آلبالو را نیز از دیگر نوبرانه‌های تابستانی کرمانشاه برشمرد که هنوز به بازار نیامده و ادامه داد: احتمالا از هفته آینده گیلاس و آلبالو هم به بازار می‌آید.
 
رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان کرمانشاه خاطرنشان کرد: میوه‌های نوبرانه در ابتدای ورود به بازار قیمت بالایی دارند، اما به تدریج که عرضه آنها زیاد و تقاضا کمتر می‌شود، قیمت نیز پایین می‌آید.
 
حسینی در خصوص قیمت توت فرنگی در بازار نیز اظهار کرد: قیمت این میوه در میدان بار هفت تا هشت هزار تومان است که با حدود دو هزار تومان افزایش قیمت به دست مردم می‌رسد.
 
وی تاکید کرد: گوجه سبز نیز همچنان در بازار وجود دارد و نوع نامرغوب آن کیلویی دو هزار تومان و نوع مرغوب آن که از کرج و شهریار می‌آید، کیلویی پنج تا هفت هزار تومان است.
 
رئیس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان کرمانشاه با بیان اینکه امسال هندوانه نیز به وفور در بازار وجود دارد، گفت: قیمت هر کیلو هندوانه در میدان 700 تا 800 تومان است که کیلویی هزار تومان به دست مردم می‌رسد. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار