مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور بدون حضور 32 نفر دارای رنکینگ برتر ایران روزشنبه به میزبانی هیات تنیس شهرستان آمل آغاز شد.
کد خبر: ۴۲۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۲ 21 May 2017
 ایرنا، در این مرحله 41 تنیسور از استان های مازندران، تهران، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی وغربی، سمنان وگلستان 5 روز در مجموعه ورزشی امیر آمل با هم رقابت می کنند.
 
دبیر هیات تنیس شهرستان آمل گفت : مسابقات در دو جدول مقدماتی و اصلی برگزار می شود و برترین های هر مرحله در رقابت های حذفی به مصاف هم خواهند رفت.
ونداد لاریجانی افزود : با اعلام فدراسیون تنیس وبه منظور افزایش انگیزه و فضای رقابتی مسابقات 32 نفر برتر و دارای رنکینگ کشوری از حضور در این مسابقات معاف شدند، تا از این فرصت، جوانان علاقه مند به این رشته نیز معرفی و دیده شوند.
وی با بیان اینکه مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور در پنج مرحله برگزار می شود، ادامه داد : پیش از این مرحله نخست در سمنان ومرحله دوم در امیرکلا بابل برگزار شد.
درمرحله دوم این مسابقات که ماه گذشته در مجموعه ورزشی ایرانای امیرکلا بابل برگزار شد، در دیدار نهایی، ' حسین اتروشی' از مازندران با رنکینگ 33 تنیس مردان ایران،با نتیجه 2 بر 1 حریف خود ' مهران رجب لی ' از گلستان را شکست داد.
همچنین ' کیان کچبی ' تنیسور 16 ساله آملی به همراه ' سالار یحیوی' از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
لاریجانی گفت : به نفرات برتر در مجموع مناطق علاوه برحداقل 100تا 150 امتیاز رنکینگ کشوری ، جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار