مدیرعامل شرکت تپ سی در آستانه روز بزرگداشت فردوسی و آغاز به کار این شرکت در پایتخت فرهنگی جهان اسلام خبرداد:
مدیرعامل شرکت تپ سی گفت: علاوه بر سفررایگان به مقصد آرامگاه فردوسی در روز بزرگداشت فردوسی،از روز سه شنبه تا جمعه این هفته نیز،همه سفرهای درون شهری برای شهروندان مشهدی رایگان است.
کد خبر: ۴۲۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 13 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،میلاد منشی پور صبح امروز در نشست خبری که در هتل مدینه الرضا(ع) برگزارشد ، از طرح بهینه سازی حمل و نقل شهری خبرداد و گفت: این طرح تاکنون در شهرهای تهران،کرج و اصفهان فعال شده است و اجرایی شدن آن با توجه به اینکه مشهد با سیل زائران و گردشگران مواجه است،ضروری به نظر می رسید.
منشی پور افزود: با توجه به اینکه درشهر مشهد 45 هزار آژانس و خودروی سواری مسافرکش برای ارائه خدمات روزانه به شهروندان و زائران فعال هستند،برای ارائه خدمات مطلوب و ایمن و آنلاین در کمترین زمان ممکن، تپ سی فعالیت خود را آغاز کرده ست.
وی گفت: درحال حاضر صدها راننده جذب این شرکت شدند که برای جذب این راننده ها طبق روال سنتی اقدام شده تا ضریب ایمنی سفرهای درون شهری افزایش پیدا کند و از ضعف درحوزه حمل و نقل شهری اطراف حرم مطهررضوی کم شود.
منشی پور اظهارامیدواری کرد تا دو ماه آینده تعداد راننده های شرکت تا 3 هزار نفر برسد و افزود: فرایند جذب و ثبت‌نام رانندگان بسیار دقیق انجام می‌شود و ضمن راهنمایی کامل،نرم‌افزار لازم در اختیارشان  قرار  گرفته و آموزشهای مورد نیاز برای بهینه سازی ارائه خدمات  تپ سی انجام شود ،تا رانندگان بهترین مسیر را برای جابه‌جایی مسافران انتخاب کنند.
وی گفت:  برای قیمت‌گذاری نرخ خدمات تپ سی ،قیمت دریافت شده از مسافر ۲۰ درصد کمتر از نرخ قیمتی سایر تاکسی‌ها است و برای استفاده از خودروهای رانندگان در این شرکت نیز،شرایط خاصی داریم و به همه موارد فنی ماشین و موارد استعلامی راننده هم توجه شده است.
منشی پور خاطرنشان کرد: شرایط سنی برای جذب رانندگان در شرکت تپ سی وجود ندارد،اما با توجه به اینکه مشهد،شهرزیارتی است ،آموزش زبانهای انگلیسی و عربی را دردستور کار داریم.
مدیرعامل شرکت تپ سی افزود: این شرکت دانش بنیان، مجوز کشوری فعالیت خود را طبق مصوبات دولتی و اداره تعزیرات حکومتی دریافت کرده و برای تعامل  و ارائه خدمات مطلوب به همکاری با شرکت تاکسیرانی و شهرداری مشهد و دربافت مجوزهای لازم درسطح شهری پس از مشخص شدن شورای پنجم ،خوش بین هستیم.
وی در پایان گفت: تلاش شرکت تپ سی برای ارائه خدمات مطلوب و آنلاین برای مناطقی است که سرویس حمل و نقل شهری کمتری وجود دارد و برای ایامی است که  ظرفیت زیادی از زائران در ایام مناسبتهای خاص در مشهد تردد می کنند و همه این خدمات رسانی شرکت تپ سی توسط  شرکت مرکزی تپ سی رصد می شود.
در حاشیه:
مدیرعامل شرکت تپ سی گفت: میزان سرمایه گذاری دقیق برای ارائه خدمات این شرکت را نمی توانم اعلام کنم.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار