کد خبر: ۴۲۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 11 May 2017

به گزارش تابناک یزد،رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی از همکاری  خوب مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدها و هواداران آنها  در تبلیغات انتخابات خبر داد .

 حبیبی گفت: با وجود گذشت دو هفته از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در استان تنها سه  الی چهار پرونده تخلف به دادسراها واصل شده که بیشتر انها هم تخلفاتی سبک چون نصب بنر و عکس در مکانهای غیر مجاز بوده که امیدواریم با تذکر منجر به صدور حکم نشود .

 وی از آمادگی دستگاه قضایی استان برای برخورد با تخلفات تبلیغاتی  احتمالی خبر داد و گفت برگزاری جلسات توجیهی و اموزشی با نامزدهای شوراها و مسئولان ستادها  انتخاباتی نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات داشته است .

 حبیبی  افزود:  اگر افرادی بخواهند از فضای تبلیغاتی حاکم بر جامعه سوء استفاده و اقدام به کارهای هنجار شکنانه کنند با انان به شدت برخورد خواهد شد .

رئیس دادگستری استان یزد همچنین بر  رصد جدی تحرکات گروهای معاند وضد انقلاب به منظور سوء استفاده از فضای  تبلیغات انتخابات تاکید کرد .

رئیس ستاد انتخابات استان  یزد نیز در این نشست با اشاره به امادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات گفت خوشبختانه در بحث تبلیغات انتخابات در بین استانهای کشور بهترین وضعیت را داریم .

 وی  بر ضرورت برخورد با تخلفات انتخاباتی در همه زمینه ها تاکید کرد و گفت این ستاد اماده دریافت  تخلفات انتخاباتی و رسیدگی سریع به انهاست .

 حجه الاسلام محمدی  مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان یزدهم در این نشست بر ضرورت برخورد با تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و گفت نصب بنر های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در غیر از ستادهای انتخاباتی از جمله تخلف مشهود در تبلیغات ستادهاست که امیدواریم با تذکر و برخورد نسبت به جلوگیری از ان اقدام شود .

در این جلسه با اشاره به همزمانی ایام تبلیغات انتخابات با جشن های نیمه شعبان از مسئولان ستادهای انتخابتی و برگزار کنندگان جشنهای نیمه شعبان خواسته شد به منظور جلوگیری از ایجاد راهبندان و تجمع و اخلال در نظم و مقررات درخیابانها و میادین سطح شهر با ماموران انتظامی همکاری کنند تا این مراسم و جشن ها بدور از هرگونه مشکل وهنجار شکنی بخوبی برگزار شود .

 در این نشست مقرر شد تا مکانهایی برای  تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر اختصاص یابد تا از نصب عکس و پوستر تبلیغاتی در غیر از این مکانها خود داری شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار