مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری سمنان:
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان گفت: استارت برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرق استان سمنان امروز با حضور وزیر اقتصاد می‌خورد.
کد خبر: ۴۲۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 09 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، منوچهر صادقی امروز در حاشیه سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دو برنامه مهم امروز در استان سمنان داریم که یک برنامه، حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی است و به این بهانه، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در شهرستان شاهرود تشکیل می‌شود.

وی بیان داشت: محور برنامه شاهرود، توضیح این موضوع است که برای نشست تخصصی یا همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرق استان سمنان که شامل شاهرود و میامی می‌شود، بتوانیم برنامه‌ریزی‌های خودمان را اعلام کنیم و استارت ابتدایی و آغاز این فعالیت را امروز بزنیم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان تصریح کرد: برای عصر امروز تدارک دیدیم تا روند رونق صادرات در استان سمنان را به نحو مطلوبی بتوانیم پیگیری کنیم و نشستی تخصصی را با معاون سرمایه‌گذاری خارجی وزیر اقتصاد و دارایی پیش‌بینی کردیم.

وی افزود: در این نشست هم فعالان بخش خصوصی حضور می‌یابند و تأسیس باشگاه صادراتی که نخستین نمونه و اقدام در مجموعه کشور است، در استان سمنان انجام می‌شود.

صادقی بیان کرد: این باشگاه به‌عنوان پایلوت کشور تدارک دیده و آماده شده است و امیدواریم این اتفاق بتواند مشکل اصلی کشور را در حوزه تولید و تجارت حل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار