استاندار ایلام بر حمایت های مالی بخش خصوصی از ورزش استان تاکید کرد و یادآور شد: در زمینه اسپانسر نیز کارهای مناسبی انجام شد که تا پایان امسال با تکمیل واحد پتروشیمی و هفت طرح صنعتی بزرگ و مهم دیگر در سال آینده چندین تیم ورزشی استان زیر پوشش و حمایت مالی این شرکت ها قرار می گیرند.
کد خبر: ۴۱۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 03 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدضا مروارید روز چهارشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان و نشان آوران ورزش استان ایلام اظهار کرد: این استان با جوانان مستعد و ظرفیت های نیروی انسانی در صورت سرمایه گذاری و توجه بیشتر بویژه حمایت بخش خصوصی، در حوزه ورزش حرف های زیادی برای گفتن و کسب موفقیت دارد.
 
وی افزود: مسیر و حرکت رو به رشد ورزش استان امسال و سال های آینده با شتاب بیشتری ادامه پیدا می کند و ورزشکاران ایلامی با درخشش در میدان های کشوری، بین المللی، جهانی و المپیک افتخارهای بسیاری برای این استان کسب خواهند کرد.
 
استاندار ایلام ادامه داد: این استان از حیث سرانه ورزشی از استان هایی است که در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با هدف پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی، برنامه های گسترده ای برای توسعه مکان ها و فضاهای وزرشی اش تدارک دیده شده است.
 
مروارید با تشریح موفقیت ها و افتخارهای ورزشکاران ایلامی گفت: قهرمانان و ورزشکاران استان در این چند سال با کوشش خستگی ناپذیر خود در عرصه رقابت های کشوری، جهانی و المپیک افتخار آفرینی کرده اند که به عنوان نمونه و گواه می توان به حضور 2 ورزشکار ایلامی در رقابت های المپیک ریو اشاره کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت حضور ورزشکاران ایلامی در رقابت های المپیک بیش از این 2 سهمیه بود، افزود: برنامه ریزی شده تا در رقابت های المپیک 2020 حداقل 6 ورزشکار این استان در این رویداد بزرگ ورزشی حضور داشته باشند.
 
استاندار ایلام اضافه کرد: در مورد فوتبال و حضور تیمی از استان در رقابت های لیگ برتر کارهای مناسبی انجام شد که با توجه به استعداد خوب فوتبالیست های دره شهری و ایلامی در آینده یک تیم از استان در لیگ برتر حضور می یابد.
 
مروارید بر حمایت های مالی بخش خصوصی از ورزش استان تاکید کرد و یادآور شد: در زمینه اسپانسر نیز کارهای مناسبی انجام شد که تا پایان امسال با تکمیل واحد پتروشیمی و هفت طرح صنعتی بزرگ و مهم دیگر در سال آینده چندین تیم ورزشی استان زیر پوشش و حمایت مالی این شرکت ها قرار می گیرند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این آیین گفت: با وجود محدویت های مالی و کمبود منابع اعتباری ورزشکاران و قهرمانان استان سال گذشته 850 نشان رنگارنگ در رقابت های کشوری، آسیایی، بین المللی و جهانی کسب کردند که نشان از اقتدار و ظرفیت بالای جوانان ایلامی است.
 
بهروز حیدرزاده اظهار کرد: 49 هیات ورزشی با عضویت و فعالیت 27 هزار ورزشکار سازمان یافته اکنون در استان ایلام فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف را بر عهده دارند.
 
وی ادامه داد: برای حضور پرقدرت ورزشکاران ایلامی در رقابت های المپیک 2020 از اکنون برنامه ریزی در حوزه ورزش استان آغاز شده ضمن اینکه برای بازی های آسیایی جاکارتا و حضور موفق در این رقابت ها کمیته بازی های جاکارتا در این اداره کل ایجاد و فعال شده تا بتوان بیش از هفت نماینده در این مسابقه ها داشته باشیم.
 
به گزارش تابناک ایلام، در پایان این آیین از 6 مربی ایلامی تیم های ملی رشته های ورزشی و حدود 100 نشان آور و قهرمان این استان در رقابت های کشورِی، بین المللی، آسیایی و جهانی با اهدا جایزه و لوح قدردانی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار