معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در فروردین ماه امسال ۱۰۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان اجرا شده است که بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال اعتبار به ایجاد این فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۴۱۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رشید جلیلیان،افزود: هم اکنون بیش از ۵۵ هزار طرح شغلی اجرا شده از سوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه فعال است و تسهیلات شغلی کمیته امداد به صورت کاملا قرض الحسنه و به منظور ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی اقتصادی در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می گیرد.

جلیلیان تصریح کرد: این میزان تسهیلات تماما از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل استان تامین و به مددجویان  پرداخت شده است.

وی یادآور شد: ۴۰ فرصت شغلی در حوزه دامپروری، ۳۸ فرصت شغلی در حوزه خدمات و  ۲۴ فرصت در زمینه های کشاورزی، صنایع دستی و فعالیت های صنفی و صنعتی در فروردین ماه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۵۵ هزار طرح شغلی اجرا شده از سوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه فعال است، 

خاطرنشان کرد: این تعداد فرصت شغلی از ابتدای فعالیت این نهاد تاکنون اجرا شده است.

رشید جلیلیان تصریح کرد: اعمال نظارت های فنی، تخصصی و دقیق و ارائه مشاوره های شغلی موجب پایداری طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار