در گفتگو "تابناک" با نمايندگان جانبازان تربت‌جام عنوان شد؛
جانبازان جان خود را نثار کردند تا قانون در کشور اجرا شود و همواره درد و رنج ناشي از دفاع مقدس را تحمل می‌کنند و هیچ‌گونه ادعايي هم ندارند و تنها توقع آنان ديدار مسئولان ارشد و ارج نهادن به فرهنگ ايثار و شهادت است که کمرنگ شده است.
کد خبر: ۴۱۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 01 May 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، دو تن از جانبازان که به نمايندگي از ايثارگران در جلسه برنامه‌ریزی روز بزرگداشت جانباز با ابراز گلايه از نگاه مديران بيان داشتند: برخي مديران اجرايي در میز خطابه‌ها فقط شعار می‌دهند که باعث بی‌حرمتی‌ها در جامعه نسبت به ايثارگران می‌شود که اين موضوع ما را رنج می‌دهد.
جانباز 70 درصد گفت: مسئولان براي شرکت در برنامه‌های گراميداشت روز جانباز مثل ديگر مسائل ملي و مذهبي حضور چشمگيري ندارند و در سال گذشته با توجه به دعوت رسمي حتي يک مسئول در جمع جانبازان حضور نيافتند.
«مجتبي گل محمدي» افزود: جانبازان که درد و رنج ناشي از دفاع مقدس را تحمل می‌کنند هیچ‌گونه ادعايي ندارند و تنها توقع آنان ديدار مسئولان و ارج نهادن به فرهنگ ايثار و شهادت است که کمرنگ شده است.
وي يادآور شد: در برنامه‌های گراميداشت روز جانباز آنان را از خانه به سالن نياورند که هيچ تأثیری در روحيه ايثارگران ندارد بلکه ما را بيشتر دلگير و خسته می‌کند.
در ادامه جانباز 50 درصد گفت: برنامه‌های روز جانباز نبايد براي تهيه گزارش و ظاهري برگزار شود بلکه متصدیان بايد روي اهداف جانبازان برنامه‌ریزی و مانور دهند.
«مجيد گوهري» افزود: جانبازان انتظار دارند مديران در مواجهه با ايثارگران شعاري عمل نکنند و مثل گذشته در مراسم تجليل از جانبازان مسئولان ردهاي سوم و چهارم اداره را به محل همايش اعزام نکنند که هیچ‌گونه اهميتي ندارد و اين امر سال‌هاست که در حوزه مديريتي مشاهده می‌شود.
وي اضافه کرد: مديران اجرايي نبايد مسائل ايثار، شهادت، جانباز و خانواده شهيد را با برنامه سياسي و سياست زدگي دخالت دهند؛ اجازه دهند اين جايگاه در جاي خودش باقي بماند.
«گوهري» تصريح کرد: جانبازان احتياج به هديه ندارند بلکه درد ما بی‌احترامی به ايثارگران است و در برخي مواقع مورد تهمت هم قرار می‌گیرند.
وي خاطرنشان کرد: جانبازان جان خود را ايثار کردند تا قانون در کشور اجرا شود و دنبال امتيازات دنيوي نیستند و اگر من جانباز تخلفي کردم بايد برخورد قانوني صورت گيرد.
جانباز 50 درصد ابراز داشت: مهم‌ترین انتظار جانبازان برخورد با  بی‌عدالتی در سيستم مديريت اداري کشوراست.
گوهري تأکید کرد: جانبازان زير پرچم ولايت همچنان آماده جان‌فشانی در حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار