رئیس مرکز مدیریت حوادث استان البرز از انتقال یازده مصدوم دو حادثه ترافیکی در محور کرج - چالوس توسط بالگرد پایگاه هوایی اورژانس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 25 April 2017
به گزارش تابناک مازندران، مهرداد بابایی اظهار کرد: در حادثه اول که بین دو خودرو سمند و کاپرا در محور کرج - چالوس رخ داد ضمن تماس با اورژانس ۱۱۵ البرز  و اعلام حادثه بلافاصله نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در صحنه حاضر شده و با بررسی ها و معاینات انجام شده توسط تکنسین‌های اعزامی، مشخص شد که این حادثه ۴ مصدوم با آسیب های متعدد به جا گذاشته است.
 
وی افزود: مصدومان این حادثه نیاز به انتقال به مرکز درمانی و انجام اقدامات درمانی در مرکز درمانی تخصصی داشتند.   
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث البرز خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد مصدومین و بعد مسافت تا مرکز درمانی، بالگرد پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ البرز به سمت جاده چالوس پرواز کرده و مصدومین را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان البرز کرج انتقال داد.
 
بابایی گفت: در حادثه دوم که تقریبا در همان محدوده بین دو دستگاه خودرو ال ۹۰ و پژو ۲۰۶ رخ داده بود، دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ البرز مستقر در جاده چالوس به محل اعزام شد.   
 
وی بیان کرد: تعداد مصدومین این حادثه،۷ نفر بود که لزوم انتقال با بالگرد از طرف تکنسین‌های اعزامی به واحد اعزام و راهبری آمبولانس اعلام شد.
 
وی افزود: در دومین پرواز بالگرد پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ البرز مصدومان در کمترین زمان به بیمارستان البرز کرج منتقل شده و یک خانم ۱۸ ساله نیز از خدمات درمانی سرپایی برخوردار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار