مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: ۲۵ هزاردانش آموز استان در شش محور از جشنواره خوارزمی کشور شرکت کردند.
کد خبر: ۴۰۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمد رضا جهان درحاشیه مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی، از رقابت ۲۵ هزار و ۱۴۹ دانش آموز استان درمرحله آموزشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی خبرداد و گفت: این جشنواره در ۶ محور پژوهش، دست سازه، زبان و ادبیات فارسی، مسابقات آزمایشگاهی، بازارچه کار و فناوری و زبان انگلیسی در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می شود.

المپیاد دانش آموزی نانو

وی با اشاره به زمانبندی اجرای جشنواره، خاطرنشان کرد: مرحله آموزشگاهی و شهرستانی در بهمن و اسفند۹۵ اجراشد، مرحله استانی فروردین درحال برگزاری است و مرحله کشوری نیز تابستان ۹۶ در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و درمرحله آموزشگاهی ۲۵ هزار و ۱۴۹ دانش آموز متوسطه دوره اول استان با ۳۰ هزار اثر به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: درمرحله شهرستانی نیز شش هزار و۲۹۳ نفر در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد ۲۶۱ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

جهان از راهیابی ۱۰ نفر دانش آموزحاضر در این جشنواره به مرحله کشوری خبرداد و گفت: پس از برگزاری مرحله استانی و انتخاب نفرات برتر در این مرحله ۱۰ نفربه مرحله کشوری معرفی می شوند.

وی ادامه داد: تعداد نفر رشته شرکت کننده امسال نسبت به سال قبل، رشد بیش از ۲۰ درصد داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار