هرچند کارشناسان هواشناسی معتقدند الگوهای هواشناسی در بهار به سرعت تغییر می کنند اما به نظر می رسد برای روز یکشنبه باید امیدوار به بارش هایی در سطح استان بود.
کد خبر: ۴۰۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 14 April 2017
هفته ی گذشته ، به طور محسوسی بر دمای هوا افزوده شد به گونه ای که برخی را متقاعد کرد گرمای تابستانی خیلی زودتر از آنچه تصور می شود ، وارد جو استان خواهد شد. از طرف دیگر با افزایش طول روز و همچنین گرمای هوا ، انتظار بارش را کمی سخت می نمود اما کارشناسان هواشناسی بر این اعتقادند که فصل بهار هنوز تمام نشده است و احتمال بارش های بهاری وجود دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روزهای گذشته کارشناسان هواشناسی احتمال بارشهایی را برای روزهای آغازین هفته پیش رو ، پیش بینی کرده بودند.
بر همین اساس طهماسبی به برنامه سلام بامدادی رادیو دنا در پاسخ به سئوال مجری این برنامه در خصوص وجود بارش ها گفت : بر اساس نقشه های پیش یابی احتمال بارش هایی در سطح استان برای روزهای آغازین هفته ی پیش رو خواهیم داشت. البته این کارشناس هواشناسی نظر قطعی را به روزهای آینده موکول کرده بود.
بر پایه ی این گزارش و بنا به گفته کارشناس سازمان هواشناسی ، از روز شنبه استان تحت تاثیر یک جریان بارشی قرار خواهد گرفت . در همین خصوص اصغری گفت : روز یک شنبه با ورود سامانه ای بارشی استان کهگیلویه و بویراحمد هم از این بارش ها سهمی خواهد داشت . هرچند کارشناسان هواشناسی معتقدند الگوهای هواشناسی در بهار به سرعت تغییر می کنند اما به نظر می رسد برای روز یکشنبه باید امیدوار به بارش هایی در سطح استان بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار