کد خبر: ۳۹۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 26 March 2017
  به گزارش تابناک یزد،رئیس هیئت فوتبال استان یزد گفت: جام باشگاه های فوتبال ساحلی جهان فردا عصر با حضور چهار تیم در یزد آغاز می‌شود.

عبدالرضا دستا  با اشاره به اینکه استان یزد به مدت سه سال میزبانی جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان را دریافت کرده است اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات لازم در ارتباط با برگزاری میزبانی شایسته از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات انجام شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات از فردا عصر در استان یزد آغاز می‌شود، تیم‌های شرکت کننده با حضور در یزد مستقر شده و خود را برای شرکت در مسابقات آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: نخستین تیمی که برای این مسابقات در استان یزد حاضر شد، تیم اسپورتینگ پرتغال بود که با استقبال برخی از مسئولان یزد به محل اسکان خود هدایت شدند.

دستا خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که مقاومت گلساپوش یزد میزبانی آن را بر عهده دارد، تیم‌های لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و لوکوموتیو مسکو حضور دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بهترین بازیکنان خود را که از ستارگان فوتبال ساحلی جهان هم به حساب می‌آیند همراه خود دارند، گفت: حضور این افراد و تیم هایشان در استان یزد می‌تواند زمینه پیشرفت هرچه بیشتر فوتبال ساحلی در یزد را فراهم کند.

وی به موفقیت‌های استان یزد در فوتبال ساحلی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون استان یزد یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه فوتبال ساحلی به حساب می‌آید و علاوه بر اینکه تیم‌های لیگ برتری را داراست، توانسته چند بازیکن به همراه سرمربی برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران معرفی کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار