مدیرعامل سازمان آماروفناوری اطلاعات شهرداری تبریز اعلام کرد
مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز از اتمام بزرگترین پروژه عکس برداری هوایی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 07 March 2017
به گزارش تابناک تبریز به نقل از سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، احمد فیضی اظهار داشت: پروژه عکسبرداری هوایی تبریز  در راستای تحقق اهداف شهر هوشمند و به منظور تامین اساسی‌ترین نیازمندی اطلاعاتی پروژه‌های پژوهش، مطالعاتی و عمرانی شهر تبریز، پروژه عکسبرداری هوایی تبریز به اتمام رسید.

وی در زمینه لزوم اجرای این طرح گفت: این پروژه مهم درراستای تحقق اهداف شهر هوشمند و به منظور تامین اساسی ترین نیازمندی اطلاعاتی پروژه های پژوهشی، مطالعاتی و عمرانی شهرتبریز، اجرا و تکمیل شده است.

مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز ادامه داد: هم اکنون با اتمام تهیه و تبدیل نقشه‌ها، این سازمان آمادگی دارد نقشه های جدید خود را به مساحت 35000 هکتار که شامل محدوده طرح جامع می باشد، در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف شهر برای بهره‌برداری قرار دهد. 

فیضی با بیان این که این نقشه‌ها بر اساس آخرین استانداردهای تهیه نقشه‌های 2000/1 آماده شده و شامل تمام لایه‌ها اعم از عرصه، اعیان، تیرهای برق، رفوژ خیابان، توپوگرافی شهر، درختکاری و چمن کاری است، این اطلاعات را یکی از ارزشمندترین لایه‌های اطلاعاتی به روز شهر توصیف کرد.

وی اظهار داشت: پس از این مرحله، مرحله GIS Ready آن آغاز می‌شود که این پروژه نیز در سیستم های مختلف مکان محور، اعم از شهرسازی، پسماند و ترافیک با قابلیت شناسایی مکانی، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار