به مناسبت هفته درختكاري؛
مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اروميه گفت: عملیات کاشت بیش از 40 هزار نهال با هدف اصلاح الگوی کشت و استفاده از گیاهان جایگزین چمن و مقاوم به کم آبی به مناسبت هفته درختکاری در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۸۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 05 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 علي شايگان، مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اروميه با بيان اينكه كاشت درخت و توسعه فضای سبز از رسالت های اصلی سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه است، افزود: سازمان فضای سبز  شهرداری ارویمیه به مناسبت  هفته درختکاری عملیات کاشت نهال  را باهدف اصلاح الگوی کشت درسطح مناطق پنج گانه شهری  وگلمان آغاز کرده است.

شایگان با تاکید بر اینکه برنامه ریزی و پیش بینی های لازم جهت اجرای این طرح به طور جدی توسط مناطق آغاز شده است،  تصریح کرد: مناطق های مختلف شهرداری در خصوص محل های نهال کاری اقدامات لازم را انجام داده اند و کلیه کاربری های فضای سبز درون شهر شناسایی و تملک ها صورت گرفته تا مقدمات نهضت درختکاری فراهم باشد.

وي افزود: در حال حاضر کاشت بیش از  40 هزار  اصله نهال در دستور کار مناطق پنج گانه  وگلمان قرار گرفته است .

مدیر عامل محترم سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه در پایان اعلام كرد:  امید است با اقدامات کارآمد و برنامه  ریزی های موثری که درحال انجام است در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری میزبان گروه کثیری از اقشار مختلف مردم در برنامه های درختکاری باشیم و بتوانیم  این سنت دیرینه را به نحوی مطلوب و به صورت مشارکتی با شهروندان  به جای آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار