رئیس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری گفت:در اولین مرحله لیگ تریال که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد سطح رقابت تریال سواران ارتقا پیدا کرده بود.
کد خبر: ۳۸۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 04 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه ؛علی نوروزیان در خصوص رقابتهای لیگ تریال اظهار کرد:اولین مرحله مسابقه لیگ تریال با حضور تیم های کرمانشاه الف،کرمانشاه ب ،شهرستان ملایر،داروخانه دکترشیخان ، رباط کریم تهران ،شهرستان شهریار ،گرگ دشت ، فیروزکوه,هیات مازندران،استان مرکزی ،استان قزوین,استان خراسان جنوبی،اصفهان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و در مجموع ۴۰ دوچرخه سوار با دوچرخه های ۲۰ و ۲۶ اینچ شرکت کردند. 
وی افزود: در این رقابت های مقدماتی با دوچرخه ۲۰ اینچ مصطفی عباس زاده از کرمانشاه نفر اول،مهدی پیوندی از رباط کریم نفر دوم و فرزین رئیسی از اصفهان نفر سوم این مسابقات شد و مجید بهشتی از قزوین به مقام چهارم،احمد جباری از کرمانشاه به مقام پنجم و احمد کریمی از رباط کریم به مقام ششم و محمد علی شهبازی از شهریار به مقام هفتم،ایمان کاملی فردازمازندران به مقام هشتم،آرین صیادیان ازکرمانشاه به مقام نهم دست پیدا کردند. 

نوروزیان در خصوص نتایج رقابتهای دوچرخه ۲۶ اینچ تریال تاکید کرد:همچنین علی اختر از خراسان جنوبی بر سکوی اول و علیرضا سعیدی از مازندران بر سکوی دوم و آرش پیرهادی از شهریار بر سکوی سوم رقابتهای تریال با دوچرخه ۲۶ اینچ ایستادند.در این ماده سجاد علیاری از رباط کریم مقام چهارم و مهدی محبوب از خراسان جنوبی به مقام پنجم و امیر محمد جلیلیان از کرمانشاه به مقام ششم دست پیدا کرد. 
وی در خصوص وضعیت رکابزنان در این لیگ تریال تصریح کرد:رکابزنان نسبت به گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بودند و موانعی که شهر میزبان برای این رقابتها در استفاده کرده بود، بسیار مناسب بودند. فینال این مرحله از مسابقات فردا ساعت ۱۰ صبح به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار