سمينار ايجاد واحد فروش اثربخش در كارخانجات با هدف آشنايي مديران، كارشناسان واحدهاي صنعتي توليدي و بنگاه‌هاي تجاري با هدف افزايش درآمد و توسعه بازار فروش در سطح فراملی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سمینار ایجاد واحد فروش اثر بخش در کارخانجات با هدف آشنایی مدیران، کارشناسان واحدهای صنعتی تولیدی و بنگاه‌های تجاری با هدف افزایش درآمد و توسعه بازار فروش در سطح فراملی برگزار شد.

این سمینار در راستای ایجاد و تجهیز واحدهای فروش قدرتمند، توانمندسازی مدیریت فروش و فروشندگان و معرفی قدرتمندترین مرکز فروش و صادرات، ویژه تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی تشکیل شد.

در ابتدای این سمینار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به نقش دنیای مجازی در بازاریابی اظهار داشت: دنیای مجازی نقش مهمی در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی دارد و ایجاد صنایع قدرتمند با واحدهای فروش اثربخش به بازار هدف نزدیک‌تر بوده که موجب افزایش بهره‌وری، افزایش کارآیی و اثربخشی می‌شود.

حمیدرضا خانپور حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی را برای شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی بازاریابی رایگان را از مهم‌ترین اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در حوزه نرم‌افزای برشمرد.

این سمینار با حضور بیش از 100 نفر از مدیران، کارشناسان واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بانک‌ها، مؤسسات خصوصی با مدرسی میثم علیرضایی کارآفرین برتر و بنیانگذار دپارتمان مدیریت کسب و کار دانشگاه شهید بهشتی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

در این دوره آموزشی 15 نفر از معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین هم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار