برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد
نخستین واحد تولیدکننده لوله‌ها و اتصالات کامپوزیتی کشور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین تا پایان اسفندماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۸۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید علی اشرف‌افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور از واحد تولیدی و صنعتی دریافت‌کننده تسهیلات بانکی از این بانک در شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: از آغاز امسال تاکنون 160 میلیارد ریال به 16 واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین از طریق بانک صنعت و معدن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح رونق در شهرک صنعتی کاسپین افزود: 548 میلیارد ریال تسهیلات به 38 واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین پرداخت شده که تعدادی از این واحدها مدتی راکد یا نیمه‌فعال بوده و دریافت تسهیلات رونق تولید و همچنین حمایت ویژه دولت به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گزارش فارس، علی‌اشرف‌افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور به همراه اعضای هیأت مدیره بانک، معاون اقتصادی استاندار، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از خط تولید شرکت بهشت کویر آریانا نخستین تولیدکننده لوله‌ها و اتصالات کامپوزیتی از نوع رزین‌اپوکسی تقویت شده با الیاف شیشه کشور در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

گفتنی است این واحد تولیدی تا پایان اسفند ماه جاری رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار