دربی مازنی ها در لیگ برتر فوتسال زنان باشگاههای کشور با برتری پرگل تیم استقلال ساری در خانه برابر حریف نوشهری همراه شد.
کد خبر: ۳۷۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 17 February 2017
 ایرنا ، در هفته بیست و یکم این رقابت ها 2 تیم مازندرانی استقلال ساری و بازرگانی امیر نوشهر روز جمعه در سالن ورزشی سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با نتیجه 5بر 2 میهمان با انگیزه خود را با شکست بدرقه کرد.
شاگردان ' نرگس رودگر' در تیم نوشهر نیمه نخست این مسابقه با ارائه بازی ای زیبا و تماشایی و خلق چند موقعیت روی دروازه تیم استقلال ساری ، برتری نسبی خود را بر میزبان تثبت کردند و همین برتری آنان در این نیمه با گل ' نسیم نوازنده ' همراه شد، تا نیمه نخست با برتری نوشهری ها به پایان برسد.
 
ورق ، اما در نیمه دوم این دیدار برای تیم استقلال ساری برگشت و شاگردان ' فاطمه جانعلی پور ' در این تیم با مالکیت بیشتر توپ و میدان ، تنها دقایقی پس از آغاز این نیمه توسط' مهناز علیزاده' از روی نقطه پنالتی به گل تساوی بخش خود دست یافتند تا با روحیه بهتری این نیمه را ادامه دهند.
تیم استقلال ساری پس ازاین گل ، خیلی زود و توسط ' فاطمه متولی ' به گل دوم خود رسید و به دنبال آن ،
حساسیت بالای دربی بر عملکرد و کیفیت فنی بازیکنان و نیز کادر فنی هر دو تیم تاثیرگذاشت و درگیری های زیادی میان بازیکنان ایجاد شد.
داور مسابقه هم در پی این درگیری ها، 'مهناز علیزاده ' بازیکن و ' رعنا محمدی سرپرست ' تیم استقلال ساری را از زمین مسابقه اخراج کرد تا میزبان با دو اخراجی به کار خود ادامه دهد.
تیم بازرگانی امیرنوشهر هم از یک بازیکن کمتر تیم ساری نهایت استفاده را برد و با ایجاد چند موقعیت و فشار در زمین میزبان با گل به خودی فاطمه متولی بازیکن استقلالی ها ، بازی را به تساوی 2 بر 2 کشاند.
این شوک و گل به خودی ساروی ها ، قدرت هجومی استقلالی های را نگرفت و ' فریبا میرزاجانی ' با استفاده از حاشیه های به وجود آمده ، موفق شد در یک رفت و برگشت گل سوم استقلالی ها را به ثمر برساند و به این ترتیب شاگردان رودگر در تیم نوشهر با این گل در نیمه دوم ، اسیر تیم هجومی استقلال شدند.
 
در این دیدار که استقبال خوبی از سوی تماشاگران همراه بود ، فاطمه متولی ستاره این فصل تیم استقلال ساری گل چهارم تیمش را وارد دروازه حریف نوشهری کرد.
استقلالی ها که در دقایق پایانی مسابقه کاملا توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند ، روی شوت محکم فاطمه جانعلی پور ، بازیکن مربی خود از درون دروازه موفق به زدن گل پنجم و پیروزی بخش این دیدار شدند.
تیم استقلال ساری با این برد پرگل و کسب 3 امتیاز ارزشمند خانگی 23 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.
تیم بازرگانی امیرنوشهر هم با 15 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند تا خطر سقوط به لیگ دسته یک را بیش از پیش احساس کند.
مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان ایران با رقابت 12 تیم در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار