کد خبر: ۳۷۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 11 February 2017
تابناک گیلان / سرمربی آرسنال هنوز امیدوار است تیمش بتواند به چلسی در صدر جدول لیگ برتر برسد.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، آرسنال در چند هفته اخیر با افت فاحشی روبرو شده و دو شکست پی در پی برابر واتفورد در خانه و چلسی در استمفوردبریج باعث شده است تا فاصله این تیم با صدر جدول افزایش یابد. با این حال سرمربی فرانسوی هنوز از قهرمانی تیمش در رقابت های این فصل ناامید نشده است. این در حالی است که توپچی های لندن ۱۲ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

آرسن ونگر درباره شرایط تیمش قبل از بازیهای هفته جدیدی لیگ برتر گفت: وقتی یک جنگجو هستید باید رقابت کنید و دست از تلاش برندارید. این همان کاری است که باید انجام دهیم. الان در دو حیطه باید بجنگیم. اول اینکه با وجود اختلاف با صدر جدول تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم و در ادامه تلاش می کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.  نباید تسلیم شویم.

او در ادامه درباره بازی با هال سیتی گفت: آن ها موقعیت خوبی در لیگ برتر دارند و با حضور سرمربی جدیدی خود توانستند به نظم خوبی برسند. آنها برابر یونایتد و لیورپول خوب کار کردند و انتظار داریم در بازی این هفته جدال سختی با انها داشته باشیم. سطح کیفی هال سیتی در سال های اخیر فوق العاده بوده، شما این موضوع را در بازی های قبلی این تیم دیدید. برای پیروزی مقابل تیم های نظیر هال سیتی به عملکردی فوق العاده نیاز دارید. این همان چیزی است که من از بازیکنانم انتظار دارم ارائه دهند تا بتوانیم ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

آرسن ونگر به دلیل درگیری با داور چهارم در بازی برابر برنلی چهار جلسه محروم شده است و این دیدار را نیز نمی تواند روی نیمکت بنشیند و باید در جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی تیمش باشد.

آرسنال از سال ۱۹۹۵ تاکنون توانسته به طور مداوم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و در جمع چهار تیم نخست جدول جای داشته باشد ولی به نظر می رسد امسال رقابت سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار