سرپرست پلیس راه مازندران به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی سرد، محورهای مواصلاتی استان از امشب بارانی و برفی خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 09 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار محمد رضا خسرویان اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان درباره ورود سامانه بارشی سرد از امشب به استان احتمال بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.
 
وی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر استان خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
 
خسرویان گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 8 صبح تا 10 شب امروز و فردا در محور هراز تردد کامیون و کامیونت به غیر از حاملان موادسوختی و فاسد شدنی ممنوع است.
 
وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 22 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 جمعه 22 بهمن از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار