تیم ملی تنیس ایران در حالی در مسابقه‌های تنیس جام دیویس در منطقه آسیا و اقیانوسیه شرکت کرده است که یک تنیسور از استان قم در ترکیب این تیم حضور دارد.
کد خبر: ۳۷۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، امیرحسین بادی جوان‌ترین بازیکن تیم ملی تنیس بزرگسالان است که در عنفوان جوانی توانسته به تیم ملی برسد. 

حضور در مسابقه‌های دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه که یک رویداد معتبر بین المللی در تنیس قاره کهن به شمار می‌رود افتخار بزرگی برای امیرحسین بادی است.

بادی در 2 سال اخیر در چند دوره مسابقه‌های بین المللی در رده سنی جوانان درخشیده و در بیشتر آن‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورده است. 

نگاهی به سن و سال امیر حسین بادی نشان می‌دهد وی می‌تواند سال‌های سال به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی در خدمت تنیس ایران باشد. 

بادی به عنوان یک تنیسور نونهال کار خود را از زمین‌های تنیس قم آغاز کرد اما در سال‌های اخیر به طور منظم تمرین‌های خود را در تهران انجام می‌دهد اما در مسابقه‌های لیگ و قهرمانی کشور برای تیم تنیس استان قم به میدان می‌رود. 

علاوه بر امیرحسین بادی، چند تنیسور نوجوان و جوان قم نیز پشت خط تیم‌های ملی قرار دارند. 

محمدحسین جلالیان و مهرداد میرعارفین به همراه سینا یوسف‌زاده استعدادهایی هستند که به زعم کارشناسان به زودی به تیم ملی خواهند رسید. 

این در حالی است که تنیس قم همواره از کمبود امکانات سخت‌افزاری در رنج بوده است و هیأت تنیس استان قم نیز از ابتدای سال تاکنون بدون رئیس و به صورت سرپرستی اداره می‌شود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار