کد خبر: ۳۷۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 06 February 2017
تابناک / شهروندان گیلانی می توانند 24 ساعته به تازه ترین و آخرین خبرها و گزارش های خبری استان دسترسی داشته باشند.
 
هفت طرح رسانه ملی در گیلان به بهره برداری رسید.
 
به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسمی که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار ، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، جمعی از مسئولان محلی و معاونان ، مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز گیلان به همراه خانواده هایشان حضور داشتند،  از صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گیلان ، رادیو نما و کانال های مجازی صدا ، سیما ، خبر ، موسیقی و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان به بهره برداری رسید.
 
با بهره برداری از صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما شهروندان می توانند 24 ساعته به تازه ترین و آخرین خبرها و گزارش های خبری استان دسترسی داشته باشند.
 
افتتاح رادیو نما از دیگر برنامه های رسانه استانی در جشن انقلاب بود.
 
راه های گسترش ارتباط مخاطبان  با رادیو و دستیابی مخاطبان به برنامه های رادیو گیلان بر روی یکی از شبکه های تلویزیون با تصاویری از گیلان از مزایای راه اندازی رادیو نماست.
آقای نجفی استاندار گیلان در مراسم افتتاح طرح های رسانه ای با اشاره به اینکه رسانه ملی پل ارتباطی مردم و مسئولان است گفت : راه اندازی فضای مجازی امکان ارتباط بیشتر مسئولان نظام را با مردم فراهم می کند .
آقای عباسی نماینده مردم رودسر و املش و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت هم در این مراسم، صدا و سیمای مرکز گیلان را از مراکز موفق در کشور دانست و گفت : مشکلات فراوان گیلان ، زیر زیبایی های آن پنهان شده که این امر وظیفه برنامه سازان این رسانه را برای بیان و پیگیری مشکلات بیشتر می کند .
آقای کمالی مدیر کل صدای استان های رسانه ملی با بیان اینکه در قرن حاضر ملتی برنده است که دانش را در عرصه های مختلف افزایش دهد گفت : صدا و سیما بیشترین نقش را در افزایش دانش رسانه ای و اطلاع رسانی دارد.
آقای ظهیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان هم دسترسی آسان مردم را به برنامه های رسانه استانی در هر ساعت از شبانه روز از مزایای راه اندازی فضای مجازی و سایت های خبری اینترنتی اعلام کرد و گفت : فضای مجازی این امکان را برای مخاطبان فراهم می کند تا مطالب ، عکس و تصاویر خود را در اختیار رسانه استانی قرار دهند .
در پایان این مراسم از 60 نفر از برنامه سازان برگزیده جشنواره های بین المللی و ملی رسانه استانی و فرزندان برگزیده مسابقات سراسری قرآن کریم صدا وسیمای مرکز گیلان با اهدای جوایزی قدردانی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار