معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت که برای شتاب بخشی به بازگشایی محور هراز ( آمل- تهران) راهداران این استان به کمک همکاران تهرانی خود شتافتند.
کد خبر: ۳۷۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 03 February 2017
علی نبیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : چند گروه از راهداران مازندران با تجهیزات کامل برای بازگشایی محور مسدود شده ناشی از برف و یخبندان هراز در حوزه استحفاظی استان تهران به آن منطقه اعزام شدند.
وی ادامه داد : گروههای راهداری مازندران تا بازگشایی کامل مسیر و تسریع در تردد خودروهای گرفتار در برف و کولاک هراز در منطقه می مانند.
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت که شب گذشته نیز گروههای راهداری برای بازگشایی محور فیروزکوه به این محور پرترافیک در حوزه استحفاظی استان تهران اعزام شدند.
وی تشکیل کمیته راهداران در مازندران برای کمک رسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف و کولاک را از فعالیت های مهم برای تسهیل در خدمات رسانی اعلام کرد.
 
سامانه بارشی که از روز چهارشنبه هفت استان کشور را تحت تاثیر قرار داده بود، در مازندران نیز باعث ریزش برف و بخبندان در سطح محورهای هراز، سوادکوه، کیاسر؛ کندوان و سایر محورهای کوهستانی داخل استانی شد.
با ورود این سامانه و کاهش شدید دما مدیریت بحران مازندران برای جلوگیری از افت فشار گاز ، مدارس و دانشگاهها را برای روز شنبه تعطیل گاز واحدهای صنعتی و پرمصرف و جایگاههای سی ان جی را قطع کرد.
این سامانه بارشی بر اساس اعلام هواشناسی عصر امروز جمعه از مازندران خارج می شود ولی سرما و یخبندان امشب و فرداشب ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار